harddisk prob
Fra : hirikili.

Dato : 09-03-02 07:34

hej er der ikke en der kan sige mig hvad jeg skal gøre min harddisk er
begyndt at stå og køre et stykke tid for så at stoppe i nogle sekunder og så
starte igen og det gentager sig lige indtil jeg slukker for den , og starter
jeg op igen forsætter den , jeg kan ikke se at der køre noget i baggrunden ,
jeg har også prøvet at lukke alt ned undtagen eksplorer ,men er ikke kommet
videre , er den stået af ??????????

Fra : hirikili.

Dato : 09-03-02 07:36

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 09-03-02 12:11

Det lyder ret meget som om harddisken er faret til de evige bytemarker for
aldrig at vende tilbage.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 10-03-02 02:33

Er det en IBM ?