Sørme om ikke..
Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 08-03-02 21:57

...orange fortsætter med xDSL'en.

Der er mange der har spurgt om info angående dette, og her er den så.

--
Mvh HAA.

Fra : Søren Blom

Dato : 08-03-02 22:57

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i
> ..orange fortsætter med xDSL'en.
>
> Der er mange der har spurgt om info angående dette, og her er den så.

Hvilken fed form for information, hvad med henvisning til en officiel
meddelelse?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 09-03-02 01:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i

> Hvilken fed form for information,

Ja, den er korrekt, velformuleret, entydig og kort.

>hvad med henvisning til en officiel meddelelse?

Gerne, så snart den er online.

--
Mvh HAA

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-03-02 00:46

On Fri, 8 Mar 2002 21:56:47 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>Der er mange der har spurgt om info angående dette, og her er den så.

Hvor?

/Jarlskov

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 01:20

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> ..orange fortsætter med xDSL'en.

Så må det jo betyde at Orange er et af de selskaber som kan tjene penge på
xDSL, selvom det iflg nogle personer er helt umuligt at tjene penge
på......

> Der er mange der har spurgt om info angående dette, og her er den så.

Hvor ?

Jens

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 09-03-02 02:31

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så må det jo betyde at Orange er et af de selskaber som kan tjene penge på
> xDSL, selvom det iflg nogle personer er helt umuligt at tjene penge

Husk på, at i produktet er der inkluderet telefoni.

> Hvor ?

Bl.a. i denne gruppe.

--
Mvh HAA.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-02 02:51

On Sat, 9 Mar 2002 02:31:09 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>Bl.a. i denne gruppe.

Hvor ER informationen?

Indtil videre har der kun været postulater.

--
- Peter Brodersen

Fra : TBC

Dato : 09-03-02 03:35

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ER informationen?

Ihvertfald indtil videre IKKE hvor den så burde være
http://www.blivklogere.dk/ !

TBC

Fra : TBC

Dato : 09-03-02 03:39

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Ihvertfald indtil videre IKKE hvor den så burde være
> http://www.blivklogere.dk/ !

Med mindre at han med "orange fortsætter med xDSL'en" udelukkende tænker på
de eksisterende kunder ?

TBC

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 09-03-02 04:02

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Hvor ER informationen?
>
> Indtil videre har der kun været postulater.

Hvad havde du forestillet dig ?

Nu er det altså ikke al information der er tilgængelig via et link !

Og hvis du har et problem med at tro på det...jamen....fint med mig.

--
Mvh HAA.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-02 06:12

On Sat, 9 Mar 2002 04:02:23 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>Hvad havde du forestillet dig ?

At hvis du siger, at der er information, så har man også en eller
anden form for reference.

"Internet bliver billigere." - et ubrugeligt, men måske sandt
postulat.

>Nu er det altså ikke al information der er tilgængelig via et link !

Så bare en eller anden form for dokumentation, reference, henvisning,
telefonnummer, etc.

>Og hvis du har et problem med at tro på det...jamen....fint med mig.

Har du ikke haft om kildekritik i skolen? Du kan vel godt se at dit
indlæg tegner bedre, hvis du bare har en eller anden form for
henvisning med.

Ellers ender det her jo i det rene Newz.dk...

--
- Peter Brodersen

Fra : Gregers Petersen

Dato : 09-03-02 11:57

> Har du ikke haft om kildekritik i skolen? Du kan vel godt se at dit
> indlæg tegner bedre, hvis du bare har en eller anden form for
> henvisning med.

Tjoh, men burde man så netop ikke stole på HAA, han må da siges at være
om ikke førstehånds kilde, så i hvert fald andenhånds kilde.

Forudsat at han stadig slår sine folder hos Mobi... Orange.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-03-02 12:46

On Sat, 9 Mar 2002 11:57:02 +0100, "Gregers Petersen"
<usenet@fjern-dettegpweb.dk> wrote:

>Tjoh, men burde man så netop ikke stole på HAA, han må da siges at være
>om ikke førstehånds kilde, så i hvert fald andenhånds kilde.

I betragtning af at der i en anden tråd sidder to TDC-folk og begge er
sikre på at TDC hhv. mister og tjener penge på ADSL, så giver jeg ikke
meget for vilkårlige udtalelser.

Bemærk, at jeg ikke siger noget om sandhedsværdien, snarere om værdien
af en sådan udtalelse.

--
- Peter Brodersen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-03-02 16:10

In article <EAmi8.28$RB.2609@news010.worldonline.dk>, Peter Brodersen wrote:

> I betragtning af at der i en anden tråd sidder to TDC-folk og begge er
> sikre på at TDC hhv. mister og tjener penge på ADSL, så giver jeg ikke
> meget for vilkårlige udtalelser.

Jeg er ikke i tvivl om at TDC Internet taber penge på produktet (og
dette bliver også undersøgt af konkurrencestyrelsen/telestyrelsen i
øjeblikket mig bekendt), men Dyremose himself har udtalt at TDC tjener
penge på ADSL, så det signalerer til mig at TDC Teledanmark tjener
pengene. (Alt efter regnskabsmetoder og afskrivningsperioder).

--
Andreas Plesner Jacobsen | OS/2 must die!

Fra : Gregers Petersen

Dato : 09-03-02 23:18

> Bemærk, at jeg ikke siger noget om sandhedsværdien, snarere om værdien
> af en sådan udtalelse.

Fair nok Peter.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-03-02 01:53

On Sat, 9 Mar 2002 23:17:40 +0100, "Gregers Petersen"

>Fair nok Peter.

Det kunne også være, at jeg skulle formulere mig forståeligt - nogen
påstår, at det hjælper?

Min pointe er, at jeg ikke vil stille mig til dommer om hvorvidt, det
er rigtigt eller ej, blot at medmindre, vi får flere detaljer på
bordet, er det svært at tage stilling til postulatet. That' sall.

--
- Peter Brodersen

Fra : JHL

Dato : 09-03-02 09:13

<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>..orange fortsætter med xDSL'en.
>
>Der er mange der har spurgt om info angående dette, og her er den så.

Det selskab er da ikke til at blive klog på, så tilbyder de et
produkt, så fjerner de det, og nu kommer det igen, helt ærlig, jeg har
lige fået lagt CC ind, ville gerne have haft Orange løsning
internet+telefon, men de stoppede, og ærlig talt, nu tør jeg ikke
engang at blive kunde hos dem, for hvornår finder de på at nedlægge
det helt.

Er du forvirret, så følg med i Orange.

"Du kan ikke ændre fortiden, men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden."

Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Steen

Dato : 09-03-02 11:44

"JHL" <janhlarsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
- Det er ikke sådan at Orange tilbyder DSL til nye kunder, det er kun deres
nuværende kundre som har ADSL, citat: Derfor har vi indstillet salget af
vores fastnet, internet, ADSL og data produkter." citat slut - så denne
historie har intet på sig, hele deres gamle produkt gruppe, blev ligesom
enten fyret eller omrokkeret.... så forstår slet ikke at der komme 15 News
ud af dette...

steen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-03-02 20:00

"Steen" <Stone@Steinerworld.dk> wrote in

> [...]
> deres gamle produkt gruppe, blev ligesom enten fyret eller
> omrokkeret.... så forstår slet ikke at der komme 15 News ud af

Tjah, men Henrik der startede indlægget har så vidt jeg har forstået på
andre indlæg tidligere været Orangemedarbejder (ved ikke om han stadig
er det eller i det hele taget har været det). Hvis det er sandt, har
han sikkert adgang til intern information angående sådanne ting, noget
før alle andre har.
Jeg fik f.eks. at vide at NEG Micon havde en redningsplan 2 døgn før
den blev offentligjort - og nej jeg er ikke millionær nu (og var det
heller ikke lige efter)
Men min pointe er, at det er meget sandsynligt at medarbejderne (nogle
af dem i hvert fald) hos Orange ved disse ting inden alle andre, om det
er tilfældet i den aktuelle sag er svært at sige - men det kunne jo
være....

Flemming

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 23:53

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.blob.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af dem i hvert fald) hos Orange ved disse ting inden alle andre, om det
> er tilfældet i den aktuelle sag er svært at sige - men det kunne jo

Ja, men siden Henrik ikke røber mere, lugter det af at han har fået kolde
fødder, dvs. han har udtalt sig om noget, som han måske ikke burde. Men
hvad ved jeg....... Det er mere interessant at høre fra Henrik.

Jens

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 10-03-02 01:45

> [...]
> fødder, dvs. han har udtalt sig om noget, som han måske ikke burde. Men
> hvad ved jeg....... Det er mere interessant at høre fra Henrik.

Jamen, det er rimeligt simpelt.
Meddelelsen kom fredag sen eftermiddag/aften, og formodentligt derfor er
diverse sider ikke opdateret.
Længere er den såmænd ikke.

En del orange-kunder har i længere tid ønsket at få af vide, hvad der ville
ske med produktet, derfor mente jeg at det kunne glæde nogle brugere, at der
nu endelig er en afklaring.

Og strax bliver man 'slagtet', bare fordi det ikke står på
www.computerworld.dk og ej heller er at finde i TV-avisen....det er jo
heller ikke ligefrem en 'verdensnyhed'.

--
Mvh HAA.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-03-02 10:02

> [...]

> hvad der ville ske med produktet, derfor mente jeg at det kunne
> glæde nogle brugere, at der nu endelig er en afklaring.

Er der? "...orange fortætter med xDSL'en", skulle være de vise ord
der giver en afklaring? Udtalelsen rejser flere spørgsmål end den
besvarer.

Den fortæller kun at xDSL vil være at finde hos Orange under en eller
anden form.

Er det kun de eksisterende kunder der fortsat tilbydes xDSL? Er det
kun for erhvervskunder? Bliver det kun begrænsede geografiske
områder? Kommer der prisstigninger? Bliver det en bred vifte af
produkter eller kun ganske få/et enkelt?

Den kritik du føler har haglet ned over dig er meget forståelig. For
den information du har bragt har absolut intet brugbart indhold.

Den besvarer ikke spørgsmålet: "Kan jeg få/beholde xDSL hos Orange?".
Og det er nok præcis det spørgsmål de interesserede vil have
besvaret.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 10-03-02 12:36

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den besvarer ikke spørgsmålet: "Kan jeg få/beholde xDSL hos Orange?".
> Og det er nok præcis det spørgsmål de interesserede vil have

Det vil jeg så få afklaret snarest, og vender tilbage med svar.

--
Mvh HAA: