De Bedste Heste
Fra : Liz

Dato : 08-03-02 21:44

DE BEDSTE HESTE

Lørdag d. 16. marts, kl.20-23 på DR2 - Temalørdag.

God fornøjelse allesammen!

Mvh Liz

Fra : Nina Svanholm

Dato : 12-03-02 16:08

Hej!
Hm, jeg kan ikke se DR2.........håber på et kort referat fra
nogen der har set det!?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 18-03-02 23:06

Det program var jeg meget skuffet over især i forhold til sidste år må jeg
sige. For meget ævl og for lidt af det virkelige show og god ridning. Niels
Hausgård fyldte meget i programmet og søstrene Lund var også for meget.
Ville gerne have set meget mere ridning.

hilsen

Anet

Fra : Nina Svanholm

Dato : 19-03-02 09:18

Hej!

Det lyder ikke som om jeg gik glip af noget :0)
Det var det samme sidste år i Herning, alt for meget snak!
Jeg hører da gerne fra jer, hvis i lige ved at der kommer et
hesteprogram på tv

Fra : Lindes

Dato : 23-03-02 18:35

Hej Anet

"Anet"skrev:
> ..Hausgård fyldte meget i programmet og søstrene Lund var også for
meget.
Nu så jeg ikke selv programmet.. men hvem pokker er søstrene Lund ???
Er det nogen som man burde kende, f.eks. dressur-/springryttere på
højt plan ??

Med venlig hilsen
Charlotte, der lige blev nysgerrig

Fra : Nina Svanholm

Dato : 23-03-02 19:48

Hej Charlotte!

Søstrene Lund synes med sikkerhed at de er nogle du burde
kende!
De er som du selv skrev, dygtige ryttere.

Venlig hilsen Nina Svanholm :0)

Ps: Undskyld at jeg lige svarede for dig Anet, men jeg får røde
knopper når jeg ser eller hører om søstrene Lund!

Fra : Lindes

Dato : 24-03-02 07:50

Nina Svanholm" skrev :
> Søstrene Lund synes med sikkerhed at de er nogle du burde
> kende!
> De er som du selv skrev, dygtige ryttere.
Har aldrig hørt om dem, før nu

> Ps: Undskyld at jeg lige svarede for dig Anet, men jeg får røde
> knopper når jeg ser eller hører om søstrene Lund!
Tak for svaret Nina.. -og undskyld jeg jokker lidt mere i det..
Håber at knopperne ikke går helt amok )

Jeg kender "desværre" ikke søstrene Lund..
men kender istedet søstrene Sund..
Jeg troede først, at det var dem i havde omtalt - sidste år (tror jeg)
var de med, de hedder forresten Vibe og Lærke - men det var vel ikke
dem ???

Hvor i landet kommer søstrene Lund egentlig fra ??

Med venlig hilsen
Charlotte

">

Fra : Tina

Dato : 24-03-02 11:28

> [...]
> dem ???
>
> Hvor i landet kommer søstrene Lund egentlig fra ??

Hej Charlotte

Fundet inde på DR's hjemmeside:

>Hestefamilien

Familien Lund, der er fra Skævinge på Sjælland, er et eksempel på et
samarbejde, hvor alle trækker på samme hammel for at søstrene Charlotte og
Tina kan komme til tops internationalt.
Først var de ponyryttere - så fik de store heste og blev juniorryttere - og
i dag er søstrene, der begge er i begyndelsen af tyverne, blandt
verdenseliten af springryttere. Det går hurtigt for Charlotte og Tina, der
bakkes op af farmand, den tidligere topfodboldspiller Flemming Lund, der er
dynamoen i det hele.

http://www.dr.dk/dr2/tema/26-3-02.htm <

Jeg får også røde knopper, når jeg hører "Søstrene Lund"

Gad vide, om det inderst inde selv synes det er sjovt at træne så meget som
deres far siger de skal? Det tror jeg ikke! De virker nemlig ikke rigtig
glade i udsendelsen, selvom de står og giver udtryk for det modsatte.

Hilsen
Tina