hjælp jeg har købt en scsi hd og ved ikke ~
Fra : rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~

Dato : 08-03-02 17:14

Hej

jeg mangler hjælp jeg har købt en brugt pc med scsi og jeg kan ikke finde ud
af hvordan jumperne på hdén skal side den kan side på 12 måder
svar pr. mail tak

Fra : Asle Bjerva

Dato : 08-03-02 18:12

"rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" <louise_rune@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
ud
> af hvordan jumperne på hdén skal side den kan side på 12 måder

Hva står det på disken:
Merke, typenummer etc.
Det er vi nesten nødt til å få om vi skal kunne hjelpe deg ......... her :)
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)

Fra : Erik G Christensen

Dato : 08-03-02 18:14

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wrote:

> jeg mangler hjælp jeg har købt en brugt pc med scsi og jeg kan ikke finde ud
> af hvordan jumperne på hdén skal side den kan side på 12 måder
> svar pr. mail tak

Næ, det er 8 måder, plus terminering.
Har du prøvet at starte som det står ?

--