leje hest
Fra : belinda

Dato : 08-03-02 16:17

er der nogen der kan sige mig hvor i haderslev omegne man kan leje en hest.
og hvad det vil koste.
e-mail :

Fra : taina

Dato : 10-03-02 15:32

Hej Belinda

Nu bor jeg ikke i Haderslev, så jeg ved det ikke lige hvor de rytterløse
heste gemmer sig henne. Men hvad med at kigge ned på den lokale rideskole?
Ellers er det tit, at folk hænger sedler op i rideudstyrsbutikkerne med
halvparter, leje osv. Og så kunne du jo selv hænge en seddel op et af
stederne, eller sætte en annonce i den blå avis, eller en lokal avis eller
ugeavis. Idé?

Mvh. tina