ASUS A7A133 ALi® MAGIK 1 Chipset
Fra : HMR

Dato : 08-03-02 14:52

Er der nogen som har erfaring med ovenstående

Specielt ALI MAGIK chipset ?

Mvh
Holger
hmr@vip.cybercity.dk

Fra : Martin K

Dato : 08-03-02 15:03

Der sidder så vidt vides et ALi MAGiK chipset på mit Asus A7A266-E. Jeg har
godt nok kun haft det 1½ uge, men det har da ganske enkelt været meget godt
og stabilt. Har før kørt med chipsets fra VIA på mit gamle K6-2 system, men
da der var relativt mange problemer med det, prøvede jeg denne gang ALi'en!

Altså kun rosende ord fra mig - blot mine erfaringer...

--
Martin K

Fra : Mr.Bean

Dato : 09-03-02 01:05

mine erfaringer ganske gode (det er det første indlæg jeg se om dette kort
her i gruppen)jeg har haft dette kort siden jul og det har kørt stabilt ,
jeg kører oc på en xp1600+ lig med 1400Mhz denne kører jeg 1553Mhz på og
147Mhz på rammen , jeg bruger den som server så det vil sige den kører
døgnet rundt .ASUS skriver 1400+ med det selv siger 1700+ bios ver. 1008 er
første udgaven , men der er kommet en ver.1009 , der åbenbart ikke nogen der
har problemmer som de ikke selv har kunne løse så det må vel siges at
virker.