Tempratur på CPU
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 08-03-02 14:26

Hej NG'ere

Jeg har en AMD Athlon 1600 mp + processor.
I mit kabinet er der en kabinet køler ( ej den på processor eller
strømforsyning ) der larmer som et ond år.

Min processor er ca. 39 grader var - Hvor varm må den blive - jeg antager
såfremt jeg fjerner kabinet køleren vil tempraturen stige lidt men ved ej
hvor meget det kan tillades

på forhånd tak

Flemming

Fra : Henning Lund

Dato : 08-03-02 14:38

Flemming Løvenhardtskrev:

> [...]
>såfremt jeg fjerner kabinet køleren vil tempraturen stige lidt men ved ej

Øh prøv at kigge bare en uge tilbage i gruppen, folk er ved at være
trætte af den slags spørgsmål, inden for den sidste uge er der svaret
adskillige gange på samme spørgsmål.
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Leony

Dato : 08-03-02 15:17

"Flemming Løvenhardt" <lovenhardt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Min processor er ca. 39 grader var - Hvor varm må den blive - jeg antager
> såfremt jeg fjerner kabinet køleren vil tempraturen stige lidt men ved ej
> hvor meget det kan tillades

Den må ca. blive 75-80 grader, det præcise tal kan ses på AMD's hjemmeside.
Du kan roligt tage blæseren fra.
Du kunne også købe en der larmede lidt mindre. www.studiedata.dk har en
masse firskellige.

mvh Leony..........Se mit casemod: