Søger gratis udbyder af Mail med SMS advis~
Fra : CN

Dato : 08-03-02 12:44

Er der en der kan henvise til en sådan (dansk) udbyder ??

Fra : Dann Pedersen

Dato : 08-03-02 13:15

"CN" <cn@noma'am.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan henvise til en sådan (dansk) udbyder ??

Må den være web-baseret? Skal du have en POP/IMAP adgang - har du brug for
at have tilgang til en SMTP server?

--
Dann Pedersen - http://dape.dk/news

"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Gevaldi

Dato : 08-03-02 14:16

http://konto.jubii.dk/

Fra : CN

Dato : 08-03-02 14:49

Tak for hjælpen, jeg har nu fundet løsningen på subj.