trådløs mus?
Fra : Henning Lund

Dato : 08-03-02 13:02

jeg kender ikke A4 Tech 4 d musene, er her nogen der kan give mig råd
om de er gode eller dårlige?
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Leony

Dato : 08-03-02 15:30

"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kender ikke A4 Tech 4 d musene, er her nogen der kan give mig råd
> om de er gode eller dårlige?

Du får hvad du betaler for.
Jeg kan ikke anbefale dem.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin

Dato : 08-03-02 17:57

> Du får hvad du betaler for.

Enig. Har en Logitech der kan række 5-7 meter og A4-musen rækker 2 meter,
vel og mærke i medvind.

> Jeg kan ikke anbefale dem.

Kommer an på behovet - bruger min A4 til min servermaskine og til det er den
fremragende.

-Martin

Fra : Henning Lund

Dato : 08-03-02 19:38

Martinskrev:

> [...]
>vel og mærke i medvind.

>Kommer an på behovet - bruger min A4 til min servermaskine og til det er den

Jeg takker jer begge for advarslen, men en lille sjov ting, 5-7 mtr
hvornår har man brug for det?

Fra : Martin

Dato : 08-03-02 21:31

> Jeg takker jer begge for advarslen, men en lille sjov ting, 5-7 mtr
> hvornår har man brug for det?

Det er yderst brugbart når man placerer fjernsyn og computer i hvert sit rum
og bruger tv´et til at se sine film på. Så slipper man for støj fra
computeren.

-Martin

Fra : Henning Lund

Dato : 08-03-02 22:16

Martinskrev:

>Det er yderst brugbart når man placerer fjernsyn og computer i hvert sit rum
>og bruger tv´et til at se sine film på. Så slipper man for støj fra
>computeren.

Aha