Så ryger Silks kronjuveler...
Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-03-02 09:14

Ja, så er det vist tiden at få afnossificeret den herre...kattebakken
begynder at lugte "mis"tænkeligt af hankat! Han har også larmet meget
det sidste stykke tid og er MEGET opsat på at komme ud af hoveddøren, så
det er vist tiden - han er også 7 mdr. gammel nu så det er ikke for
tidligt efter min mening!

Jeg havde ellers håbet at jeg kunne nå at udstille ham første gang inden
han blev kastreret, men jeg kan ikke klare 1½ måned med de dunster, så
han bliver aldrig avlskat! Han kunne sikkert lave nogle meget hyggelige
missebørn i betragtning af hvor hyggelig han selv er....men det er
bare ærgerligt! Vi satser på at det kommer til at gå let og smertefrit
og uden vand i lungerne...

/Pernille

Fra : Denise

Dato : 08-03-02 09:31

Hej Pernille
> Ja, så er det vist tiden at få afnossificeret den herre..
Held og lykke med det lille pus. Tænk dig lige, da vores Dino blev
afnossificeret skete det efter en morgen, hvor jeg vågnede med "duften"
i næsen, ja han havde gud hjælpe mig strintet på min hovedpude, det
siger jeg dig, det første jeg gjorde var at ringe og bestille tid.

> Vi satser på at det kommer til at gå let og smertefrit
> og uden vand i lungerne...

Selvfølgelig gør det det, det med vand i lungerne er heldigvis yderst
sjældent, og bare de er opmærksomme, så sker der jo heller ikke
noget.
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-03-02 09:51

Hej Denise,

> Held og lykke med det lille pus.
Nåeh, han er vist ikke så lille mere, jeg tror efterhånden han er oppe
over 4 kg og hans poter er på størrelse med kaffekopper så han har nok
tænkt sig at blive en del større....

> [...]
> i næsen, ja han havde gud hjælpe mig strintet på min hovedpude, det
> siger jeg dig, det første jeg gjorde var at ringe og bestille tid.

*G* der er godt nok nogle voldsomme konsekvenser når man deler seng med
dig hva'?

> Selvfølgelig gør det det, det med vand i lungerne er heldigvis yderst
> sjældent, og bare de er opmærksomme, så sker der jo heller ikke
> noget.

Det skulle da også være underligt hvis jeg havde lige præcis de 2 katte
ud af 2.000 som får vand i lungerne af narkosen - ikke?? Men *fnis* det
bliver sjovt når han kommer hjem, for hvis han er lidt træt efter hele
turen så kan han ikke stikke af når Ce'Nedra mener han skal vaskes, og
det mener hun jo sikkert han skal for drenge er altid beskidte efter
hendes mening!! Silk mener at tøser er nogle pjathoveder der i hvert
fald ikke skal vaske ham....

/Pernille

Fra : Denise

Dato : 08-03-02 11:11

Hej Pernille
> Nåeh, han er vist ikke så lille mere, jeg tror efterhånden han er oppe
> over 4 kg og hans poter er på størrelse med kaffekopper så han har nok
> tænkt sig at blive en del større....

Jamen, der er jo altid nogle små pus, når de skal til dyredoktoren

> *G* der er godt nok nogle voldsomme konsekvenser når man deler seng med
> dig hva'?
Ja, men på den måde er det trods alt ikke gået ud over manden, hihi.
Til gengæld fik jeg engang smækket ham en fordi han snorkede.
Lige idet jeg havde lappet ham en, så vågnede jeg helt op, og tænkte ups.
Han vågnede og blev helt tavs, og det kan nok være, jeg lod som om jeg sov.
Det har jeg hørt for mange gange siden, for jeg slog vist ret hårdt.

Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 08-03-02 09:48

Hej Pernille.
Du har min fulde sympati
Sådan en gang hankatte-hørm er uuholdeligt! Beundrer virkelig opdrættere
med fertile hankatte *sss*
Vi fik Aske afnossificeret 3 måneder efter han var begyndt at
_stinke_.... 3 måneder, hvor vi gik og talte dagene
Aske havde været meget syg og havde lidt et stort vægttab, derfor nåede
han at blive helt hankat, inden den lille operation.... heldigvis
strintede han kun i sin bakke

Selvfølgelig vil Silk's operation gå fint

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 08-03-02 11:12

Hej Ann
Kan du så læse din Mailbox
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 08-03-02 21:14

Hej Denise.
Har tjekket... og svaret
Mvh Ann

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-03-02 13:20

Velkommen i klubben Jeg afleverede Harry hos dyrlægen kl 8.45 i morges.
Han er fra 27/8, så han er knap 7 mdr. Det var nu ikke så meget, fordi
bakkerne lugter, mere fordi han er blevet hyperaktiv og slås med alle de
andre, også når de helst vil sove. Jeg håber, at det kan blive pillet lidt
af, så de er mere lige.

Held og lykke med at få bestilt tid

M.v.h.
Lise

Fra : Birgitte

Dato : 08-03-02 22:45

Hej Pernille
Jeg har selv lige kastrerret 2 af mine fertile hankatte, og jeg siger dig de
var fertile.
De kunne stå og strinte på hinanden gennem trånettet ind til hinandens
løbegårde, og jeg ved de begge vil nyde at få lov til at komme indenfor.
Så held og lykke med dit valg.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-03-02 15:28

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Pernille
> Jeg har selv lige kastrerret 2 af mine fertile hankatte, og jeg siger
dig de
> var fertile.

Hej Birgitte,
jeg er godtnok også skuffet over at du har kastreret Star Wars...han er
ellers så lækker! Men det har nu hele tiden været tanken at kastrere
Silk når han begyndte at vokse ordentligt, for jeg synes det er
urimeligt at holde en fertil hankat i en lejlighed på 2.sal hvor han
ikke kan jagte damer... Og så er lugten i øvrigt slet ikke til at leve
med i længden! Så Silk bliver afleveret onsdag morgen - kastreret og
øremærket, så er det hele klaret!

Håber at Star og Trym er ved at komme ovenpå igen!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 11-03-02 17:14

Hej Pernille
Jeg forstår dig ganske udmærket, og man skal heller ikke holde en kat fertil
for enhver pris.
Jeg er så glad for at både Trym og Star er blevet neutraliseret, og idag er
de på friskluftstur i løbegårdene.
De stortrives.
Missekram og held og Lykke med Silk.

> [...]
> øremærket, så er det hele klaret!
>
> Håber at Star og Trym er ved at komme ovenpå igen!

---
DK. True Trust