IRDA
Fra : Brian Pedersen

Dato : 08-03-02 08:45

Samme spørgsmål er postet i computer sektionen

Jeg har på mit bundkort en irda stik med følgende ben:
VCC
NC
IRRX
GND
IRTX

Kan jeg selv lave en infrarød sender/modtager til min computer??? evt.
hvordan, det skulle vel vare være en sender diode til RX og en
mmodtagerdiode til TX eller omvendt, eller tager jeg helt fejl
Håber at i kan hjælpe,,

Mvh Brian Pedersen

Fra : Leony

Dato : 08-03-02 15:32

"Brian Pedersen" <brian@zyberzone.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg selv lave en infrarød sender/modtager til min computer??? evt.
> hvordan, det skulle vel vare være en sender diode til RX og en
> mmodtagerdiode til TX eller omvendt, eller tager jeg helt fejl

Brinck har en irda til 100 kr, så slipper du for at bekymre dig om stik,
senderdioder osv.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Brian Pedersen