TDC Bredbånd ADSL tilbud
Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-03-02 01:13

TDC havde på et tidspunkt et tilbud med 1/2 pris på oprettelse af
Bredbånd ADSL. Så vidt jeg husker, skulle det gælde til 9/3, men nu kan
jeg ikke finde det nogen steder.
Husker jeg forkert?

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.

Fra : VIP

Dato : 08-03-02 01:16

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse
| TDC havde på et tidspunkt et tilbud med 1/2 pris på oprettelse af
| Bredbånd ADSL. Så vidt jeg husker, skulle det gælde til 9/3, men nu kan
| jeg ikke finde det nogen steder.
| Husker jeg forkert?

Tilbudet udløb for ca. 2-3 uger siden.
Så du må huske forkert.

VIP

Fra : Verner Olsen

Dato : 08-03-02 03:11

On Fri, 8 Mar 2002 01:16:07 +0100, "VIP" <vip@eurosport.com> wrote:

>"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse
>

>Tilbudet udløb for ca. 2-3 uger siden.
>Så du må huske forkert.

Mjårh - SÅ meget forkert husker han nu ikke, for jeg er 100% sikker
på, at jeg også har set det (Altså halv pris indtil d. 9/3)... Men jeg
husker også at jeg har set/hørt en "rettet dato" som ganske rigtigt
udløb for et par uger eller så siden. Jeg kan huske at jeg undrede mig
en del over, at der pludselig forekom en anden dato.

Det stod på en side med priser på ADSL BB, et eller andet sted på
tdc.dk

>VIP

Verner

Fra : Jan

Dato : 08-03-02 13:39

http://www.teledanmark.dk/menu/sm2723.htm

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-03-02 14:30

Jan wrote:

> http://www.teledanmark.dk/menu/sm2723.htm

Der står p.t. kun det nye tilbud - spar 200 kr på en netværkspakke.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Jan

Dato : 08-03-02 15:16

> Der står p.t. kun det nye tilbud - spar 200 kr på en netværkspakke.

Det er det der er nu.

Ellers så rin 3 * 80 55 og forhør dig af

/Jan

Fra : Dann Pedersen

Dato : 08-03-02 15:51

"Jan" <jan@zumma.dk> skrev i en meddelelse news:a6ah4h$761$1@sunsite.dk...

> Det er det der er nu.
>
> Ellers så rin 3 * 80 55 og forhør dig af

Mener du ikke 808080 16 når der er tale om Bredbånd|ADSL og ikke
medarbejderbredbånd?

--
Dann Pedersen - http://dape.dk/news

"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 08-03-02 23:16

Jep......

Hvis du ringer 80808055, så kommer der ikke meget BredbåndADSL ud af det.
Kun en aftale om medarbejderbredbånd.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-03-02 20:02

"Kasper Ladingkær" <kasper@sletdetteladingkaer.dk> wrote in

> Jep......
>
> Hvis du ringer 80808055, så kommer der ikke meget BredbåndADSL ud
> af det. Kun en aftale om medarbejderbredbånd.

He he,
det vil jeg da også hellere have.... hurtigt og billigt, det var lige
før man skulle blive TDC medarbejder, bare for at få en ordentlig
forbindelse

Flemming

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 09-03-02 23:02

> He he,
> det vil jeg da også hellere have.... hurtigt og billigt, det var lige
> før man skulle blive TDC medarbejder, bare for at få en ordentlig
> forbindelse

Du behøves såmen ikke ansættes i TDC, bare din virksomhed vil indgå en
aftale:
www.medarbejderbredbaand.dk

Alt dette skal du takke regeringen for.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær - (der til denne post erkender sig V - Medlem)

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-03-02 20:49

Jan wrote:

> Det er det der er nu.
>
> Ellers så rin 3 * 80 55 og forhør dig af

Har ringet (80 80 80 16) - de kender kun til det nuværende tilbud. Det
var derfor jeg havde håbet på at finde en henvisning til det gamle tilbud -
med udløbsdato.

M.v.h.

Jonathan