fireware indgang
Fra : Martin

Dato : 07-03-02 22:41

En fireware indgang hvad er det, er det noget tilsvarende USB? Hvis jeg
ønsker en fireware indgang i fronten af kabinettet hvilket bundkort/kabinet
kan anbefales sammen med AMP XP 1700+, et Soltek SL-75DRV4 ???

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-03-02 23:43

On Thu, 7 Mar 2002 22:40:35 +0100,
Martin <Lyngby@post.cybercity.dk> wrote:
> En fireware indgang hvad er det, er det noget tilsvarende USB? Hvis jeg
> ønsker en fireware indgang i fronten af kabinettet hvilket bundkort/kabinet
> kan anbefales sammen med AMP XP 1700+, et Soltek SL-75DRV4 ???

FireWire er det som USB-2 ønsker og håber på at blive til
når det engang er belvet voksent. Bruges primært til eksterne
diske, scannere og videoudstyr.

Klarer 400 Mbit/sek = 50 Mbyte/sek i dag. Næste version kan
skalere op til 3200 Mbit/sek = 400 Mbyte/sek.

Jeg har bare et FW kabel ind bag i min maskine, som så ligger
fremme så jeg kan smide det i mit digitale kamera.

Et SoundBlaster Audigy Player lydkort til 6-700 kr. har en firewire
port. Men den sidder altså bag på maskinen på kortet.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.