Dvd-Divx
Fra : biz

Dato : 07-03-02 21:25

Findes der nogen dvd afspiller der kan afspille divx, og det er ikke den dvd
afspiller der sider i pc'en jeg mener, men den under fjernsynet.

biz

René Petersen
Palermovej 11 1mf
2300 København S
Danmark

Tlf. +45 32 84 70 73
Mobil. +45 40 62 70 73
E-mail. renepetersen@mail.dk

Fra : KNL DtP

Dato : 07-03-02 21:49

"biz" <biz@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der nogen dvd afspiller der kan afspille divx, og det er ikke den
dvd
> afspiller der sider i pc'en jeg mener, men den under fjernsynet.

Nope! ..... med mindre du monterer en bærbar computer med DVD-drev under
TV'et - gaffetape virker fint. Så lige et par stik fra TV-out op i TV'et -
og du er kørende. Med et trådløst eksternt tastatur + mus er det jo helt
luksus....

nej, pjat til side - der findes ingen rigtig DVD-afspiller, som kan tage
DivX-formatet. Det vil kræve en særlig dekoder, og DivX-formatet er jo ikke
ligefrem et fastlagt standart. Har ofte oplevet, at de nye codec ikke er
bagudkompatible med gamle filer... Hvis du vil ha'' god kvalitet i
DVD-afspilleren, så skal du bruge SVCD - det kan til nød bruges.

Kig evt. forbi www.vcdhelper.com

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-03-02 22:24

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> "biz" <biz@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> dvd
[snip]
> nej, pjat til side - der findes ingen rigtig DVD-afspiller, som kan tage
> DivX-formatet. Det vil kræve en særlig dekoder, og DivX-formatet er jo
ikke
> ligefrem et fastlagt standart.

Jo jo... den dekoder er skam lavet.
http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm Om den er indbygget i nogen
stationær DVD afspiller endnu tror jeg dog ikke.

- Lars