Vi skal flytte
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 07-03-02 20:39

Hejsa Gruppe

Vi har fået ejerlejlighed og skal flytte i følge husordenen skal man lige
skrive et brev ang. kattehold og så skulle det vist være i orden. Men er der
nogen der har erfaring med at lave en sådan ansøgning. Jeg kunne forestille
mig at skrive at katten er neutraliseret øremærket og alt det der ....men
gode råd modtages gerne.

Mvh Tina (og Freja der ligger og feder den oven på akvarie lampen der er jo
dejligt varmt)

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-03-02 23:14

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forestille
> mig at skrive at katten er neutraliseret øremærket og alt det der ....men

I de ejerlejligheder, hvor jeg har boet, hvor man
skulle have tilladelse fra bestyrelsen, har jeg blot
meddelt, at jeg havde dem og så har bestyrelsen
givet tilladelse.

Jeg har indtryk af, at de fleste steder, hvor man
skal have tilladelse fra bestyrelsen, er reglen lavet
mest pga. hunde og mere eller mindre eksotiske
dyr.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-03-02 23:46

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har indtryk af, at de fleste steder, hvor man
> skal have tilladelse fra bestyrelsen, er reglen lavet
> mest pga. hunde og mere eller mindre eksotiske
> dyr.

Jeg tror faktisk også for katte ... men katte er sværere at
kontrollere .. og derfor sværere at gribe ind overfor ... men katte
der færdes frit kan faktisk være til lige så stor gene som hunde ..

godnathils fra Ami

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-03-02 23:54

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror faktisk også for katte ... men katte er sværere at
> kontrollere .. og derfor sværere at gribe ind overfor ... men katte
> der færdes frit kan faktisk være til lige så stor gene som hunde ..

Men her midt i København, hvor jeg bor, har de
taget det som en selvfølge, at kattene var
indekatte

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk