Fast IP på netexpres
Fra : Ole

Dato : 07-03-02 16:24

Efter at have modtaget email fra TDC om at slukke og tænde mit ADSL
modem, hvorefter jeg så skulle have fået fast IP.
Vil den absolut ikke på nettet ??
Er der andre der har det problem ?
Jeg køre XP. og det har hidtil virket perfekt.
Jeg har prøvet via ME ny instalation, men nej den siger stædig at
brugernavn eller password er forkert ?.
Er der andre der har disse problemer

Det skete i Tirsdags og de vil først ringe til mig på Lørdag. for at
løse problemet. men har de mulighed for at løse dette problem over
telefonen ?

mvh
Ole

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 14-03-02 12:17

det eneste jeg gjorde, var at genstarte min puter, og det har virket lige
siden uden probs.