[OT] Dansk cvs NG?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-03-02 15:50

Hejsa NG,

Da jeg har på fornemmelsen at CVS mest hører *nix-verdenen til, spørger jeg
jer hvilken dansk NG spørgsmål om CVS hører hjemme?

Jeg skal bruge det på en WIN i første omgang, dog via CygWin... Er det noget
i kan hjælpe med her?

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 07-03-02 16:14

Tonni Aagesen wrote:

> Jeg skal bruge det på en WIN i første omgang, dog via CygWin... Er det noget
> i kan hjælpe med her?

Hvad er problemet?

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-03-02 16:23

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
meddelelse news:3C8783C2.4050201@example.net...

> Hvad er problemet?

Well, CygWin laver jo en biblioteksstruktur alá linux, og mit cvs-udtræk
lægger sig i /home/brugernavn/et_dir. Problemet er, at jeg gerne vil have
mit cvs-udtræk i en mappe uden for CygWin, på et andet drev... Kan man
mounte et windows drev med CygWin?

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-03-02 16:28

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> skrev i en meddelelse

> Kan man
> mounte et windows drev med CygWin?

Hmm... det kan man godt

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-03-02 16:33

Tonni Aagesen wrote:
> [...]
> lægger sig i /home/brugernavn/et_dir. Problemet er, at jeg gerne vil have
> mit cvs-udtræk i en mappe uden for CygWin, på et andet drev... Kan man

Det er jo et cygwin-spørgsmål, og ikke et Windows-spørgsmål. :)

Du finder fx. F-drevet her:
/cygdrive/f/
(også selv om /cygdrive/ måske ikke eksisterer.)

Du kan også mounte drev, så F-drevet findes på /f/, eller hvad du nu har
lyst til. Det står i manualen.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-03-02 16:35

Niels Andersen wrote:
> Det er jo et cygwin-spørgsmål, og ikke et Windows-spørgsmål. :)

Gar, det er ikke et CVS-spørgsmål, mente jeg jo...

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-03-02 17:03

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Gar, det er ikke et CVS-spørgsmål, mente jeg jo...

Nææh, men dem der sikkert osse et par stykker af Og så ville det jo være
rart at vide, hvor man skal stille dem.

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 07-03-02 17:56

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> writes:

> "Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Nææh, men dem der sikkert osse et par stykker af Og så ville det jo være
> rart at vide, hvor man skal stille dem.

Jeg tror ikke folk vil blive sure over at se dem her, men du kan jo
også prøve dk.edb.programmering. CVS er jo udviklet som et
programmeringsværktøj (selvom det kan bruges til alle slags tekster),
og derfor on-topic i den gruppe.