WinXP eller Win2k til XP1700-system
Fra : Steffen

Dato : 07-03-02 15:45

Hvad er bedst, XP eller 2k home/pro?
Mit sys. er ECS K7S5A MB m. Athlon XP1700, 256 MB SD-Ram, 32 MD
Radeon, 6.4 GB HD (bummer!). Bruges fortrinsvist til almene ting såsom
lidt spilleri, internet, men skal måske bruges til videoredigering
senere...forslag?

/Steffen

Fra : Daniel-San

Dato : 07-03-02 15:58

> [...]
> Radeon, 6.4 GB HD (bummer!). Bruges fortrinsvist til almene ting såsom
> lidt spilleri, internet, men skal måske bruges til videoredigering

XP er fed og klart at foretrække - Desværre, for mig, crasher min XP'er hele
tiden med BSOD's, så jeg er tilbage til Win2k Pro, og det spiller bare max.

Fra : Martin K

Dato : 08-03-02 09:26

Hej

Jeg kører med A7A266-E, XP 1700+, GeForce 2 Ti og 256 Mb SD-Ram. Win2000, er
perfekt til mit behov, som er nogenlunde det samme som dit... Jeg synes det
er et fedt OS!

--
Martin K

Fra : Kim Thomsen

Dato : 08-03-02 12:13

"Steffen " <s_moestrup@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Radeon, 6.4 GB HD (bummer!). Bruges fortrinsvist til almene ting såsom
> lidt spilleri, internet, men skal måske bruges til videoredigering

Jeg kunne ikke få w2k til at køre stabilt på min pc. winXP kører som smurt.
Jeg vil helt klart anbefale XP

Mvh Kim

Fra : Daniel-San

Dato : 08-03-02 13:01

> Jeg kunne ikke få w2k til at køre stabilt på min pc. winXP kører som
smurt.
> Jeg vil helt klart anbefale XP

Det var det stik modsatte jeg oplevede, så moralen er vel at prøve sig frem
og se hvad der virker bedst for en

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 08-03-02 13:20

> smurt.
>
> Det var det stik modsatte jeg oplevede, så moralen er vel at prøve sig
frem
> og se hvad der virker bedst for en

Hvad siger dette om windows og microsoft.

Jeg siger bare:
"Jeg har det med windows som med regn, jeg acceptere og håber på noget
bedre"

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-03-02 21:51

Jeg har kørt både med Windows 2000 Pro og efterfølgende Windows XP. Jeg har
været tilfreds med begge OS, da funktionaliteten er stort set den samme. Jeg
foretrækker dog XP, da indpakningen er noget lækrere end Windows 2000. Den
er simpelthen mere indbydende at komme hen til.

Det skal siges at jeg benytter min computer i professionelle og private
sammenhænge. Windows XP klarer jobbet i begge tilfælde.