Case Badge
Fra : Danny Knudsen

Dato : 07-03-02 15:03

Hvor kan man købe case badges ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-03-02 15:04

Hej!

Danny Knudsen wrote:

> Hvor kan man købe case badges ?

Badges? We don't need no stinkin' badges!

(Kan ikke gøre for det, det citat måtte komme!)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 07-03-02 15:58

"Danny Knudsen" <krath@knudsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe case badges ?

Hej Danny

Uden umiddelbart at vide hvilken type du søger vil jeg da henvise dig til
www.studiedata.dk . De har en del forskellige.
Hvis du har en AMD maskine og gerne vil reklamere for det, så kan du
bestille f.eks et AMD XP 2000+ badge på deres hjemmeside. Intel badges skal
du ikke regne med at kunne få mange steder, de er vist forbeholdt deres
In-A-Box udgaver.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-02 17:20

AMD sender dem til dig gratis (eller gjorde på et tidspunkt). Jeg har
desværre ikke det direkte link til bestilling, men prøv at kigge på deres
hjemmeside. Jeg mener de kaldte den del af siden noget med "library". Jeg
mener det var det samme sted du bestiller manualer fra dem.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 08-03-02 19:32

Devast8or wrote:

> [...]
>hjemmeside. Jeg mener de kaldte den del af siden noget med "library". Jeg
>mener det var det samme sted du bestiller manualer fra dem.

AMD har desværre (midlertidigt ?) lukket for bestilling af case
badges. Linket er http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html
--
Rasmus Waehrens

Fra : Danny Knudsen

Dato : 09-03-02 09:11

Ja, men det er jo ikke CASE BADGE's !!!
Et Case Badge buer ud af, mens de der AMD udsenderm bare er nogle flade
nogen

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 09-03-02 14:42

Danny Knudsen wrote:

>Ja, men det er jo ikke CASE BADGE's !!!
>Et Case Badge buer ud af, mens de der AMD udsenderm bare er nogle flade
>nogen

Jeg var ikke klar over at det forelå en "standard" for case badges. Et
case badge er jo bare et klistermærke til at sætte på kabinettet -
uanset om "klistermærket" så buer ud/har hologram/whatever.
--
Rasmus Waehrens

Fra : Leony

Dato : 09-03-02 18:40

"Rasmus Waehrens" <rw@_NOSPAM_hestefest.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var ikke klar over at det forelå en "standard" for case badges. Et
> case badge er jo bare et klistermærke til at sætte på kabinettet -
> uanset om "klistermærket" så buer ud/har hologram/whatever.

Case Badges er ikke klistermærker.
Hvis de var det hed de jo klistermærker og ikke casebadges

Case badges er laminerede "klistermærker" og er ca 3-4 mm tykke.
Klistermærker er bare et stykke papir.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : enn