Webcam / kamera med rj45 stik?
Fra : Thomas

Dato : 07-03-02 13:13

Jeg har x-postet denne til dk.edb.hardware og dk.teknik.tv+video da den vist
kan passe i begge.

Jeg vil høre om der findes et webcam, overvågningskamera eller lign. som
laver et output via rj45 kabel som kan vises på et TV (det skal igennem
noget modulator værk eller lign. inden). Der skal ikke sættes en PC op med
et USB webcam på, som så sender det videre gennem et netkort.

Findes der nogle muligheder af den slags?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok ...?!?

Fra : Michael Gandrup Vend~

Dato : 07-03-02 13:37

On Thu, 7 Mar 2002 13:13:15 +0100, Thomas wrote:

[webcam, overvågningskamera via RJ 45]
>Findes der nogle muligheder af den slags?

Hvis jeg har forstået dig rigtig så må det være sådan nogle du søger:
http://www.inetcam.com/products/hardware/cameras.phtml

Michael Gandrup Vendelbo

Fra : Thomas

Dato : 07-03-02 18:43

"Michael Gandrup Vendelbo" <michael@gandrup-vendelbo.com> skrev i en
meddelelse news:mmne8usgecpfa0u6pek8i9j2lvrs07gn91@4ax.com...
> On Thu, 7 Mar 2002 13:13:15 +0100, Thomas wrote:
> Hvis jeg har forstået dig rigtig så må det være sådan nogle du søger:
> http://www.inetcam.com/products/hardware/cameras.phtml

Det ser ikke helt dumt ud. Tak for hjælpen.