Søges: Anbefaling af mb (vil gerne have 3 ~
Fra : Windom Earle

Dato : 07-03-02 12:47

Jeg sidder her med 4 hd + 1 dvd + 1 cdr tilkoblet mit dejlige motherboard.
Men men men, nu vil jeg hen og have mig en hurtigere processor og skal
derfor have nyt mb også. Jeg synes dog kun at dem der er at finde på
edbpriser ikke fås med mere end to ide-controller. Det er jo ikke så godt,
når jeg skal bruge 2xata100 & et alm. til dvd- & cdr-drev. Laves sådanne
motherboards ikke længere?
Det skal være til P4 processor, min. ata100, sd-ram.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Coach

Dato : 07-03-02 18:10

Hej
Du skal kigge efter et board med RAID.
Helst en controller leveret af Promise.

Raid controllere kan køre IDE når raid er slået fra.

Asus og Soltek har disse boards.

mvh
Coach