min profil
Fra : S.J & L.T.

Dato : 07-03-02 11:43

Så har jeg endelig fået lagt min profil på hjemmesiden. Jeg har endnu ikke
fået lavet en ordentlig profil af Buko, Bertil og Simon (som han jo så
åbenbart kommer til at hedde ); men kære gamle Rokke har fået flotte ord
og et billede med på vejen. Nu er mit spørgsmål så bare om billedet er for
stort??? Altså i pixels. Jeg ved ikke lige så meget om den slags; og har
ingen idé om, hvordan jeg lige finder ud af hvor mange pixels et billede
måler. Har ikke haft nogle problemer med at ligge billedet på og det vises
også; men det bliver måske heller ikke 'afvist' hvis det er for stort?

Ja, teknik har aldrig været min helt stærke side....

I øvrigt er det dejligt at kunne se og læse lidt om jer og jeres skønne
katte. Når nu man efterhånden har 'hængt ud' på denne nyhedsgruppe i et
stykke tid, er det faktisk rart med et ansigt eller en beskrivelse af folk
man kommunikerer på kryds og tværs med. Og sikke nogle skønne katte!!!
Ludvig og Alladin er bare oversuperskønne, og de to sort/hvide søskende fra
Inges Kattehjem er også for nuser.... ja, jeg kunne blive ved....

KH

Linda

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-03-02 12:44

Hej Linda

Jeg kan godt gøre dit billede mindre og sende til dig - hvis du vil have
det?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : S.J & L.T.

Dato : 07-03-02 21:25

Tak for tilbudet Joan
Jeg kan sådan set også godt finde ud af at gøre billedet mindre; har
allerede formateret det så det blev i en ringere opløsning, således at det
ikke oversteg størrelsen i KB; men pixels i breden??? det ved jeg ikke lige
hvordan det måles. Hvis billedet af Rokke er acceptabelt i størrelsen; så er
der vel ingen grund til at lave det om. Måske har web-masteren en kommentar
?

KH

Linda

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a67jna$bua$1@sunsite.dk...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-03-02 21:33

"S.J & L.T." <s_juul73@hotmail.com> writes:

> men pixels i breden??? det ved jeg ikke lige hvordan det måles.

Det kommer lidt an på hvilket program du bruger, men generelt hvis du
vælger egenskaber for billedet står der en størrelse fx 640x480 og det
er pixels som det er bredt x højt

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 07-03-02 22:25

"S.J & L.T." skrev:
> [...]
er
> der vel ingen grund til at lave det om. Måske har web-masteren en

Jeg har tilladt mig at rette dit billede og uploade det. Det var sådan ca.
dobbelt så stort som websidens design kan bære

Det er let at se billedets højde og bredde. F.eks. kan du åbne billedet i
Paint (Start -> Programmer -> Tilbehør -> Paint) og vælge "Egenskaber" i
menuen "Billede".

Jeg er ikke 100% sikker på menuens navn og menupunktets navn, da jeg selv
har en engelsk version af Windows.... men det er i hvert fald noget i den
retning

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : S.J & L.T.

Dato : 08-03-02 00:00

Ups! Så er billederne som jeg lagde ind af Buko, Bertil og Simon tidligere i
aftes nok også for store (selvom de er noget mindre).
Og det er helt ok at du har rettet i billedstørrelsen mht. Rokkes
billede -det skulle jo gerne være, som det skal være

MVH
Linda

Fra : Jette

Dato : 08-03-02 19:57

"S.J & L.T." skrev:
> Ups! Så er billederne som jeg lagde ind af Buko, Bertil og Simon tidligere
> aftes nok også for store (selvom de er noget mindre).

Ja, det har du helt ret i .... Jeg retter lige dem også....

Mvh. Jette

Fra : Mette Svangren

Dato : 07-03-02 12:57

Linda skrev bl.a.

> [...]
fra
> Inges Kattehjem er også for nuser.... ja, jeg kunne blive ved....

Ej, jeg bliver helt rørt og rød i kinderne Taaak for roserne!

Rokke er sørme også en flot herre, han holder sig godt!

MVH Mette, Ludde og Ladde (der begge slapper af efter en kæmpe
formiddagsfræsetur!)