17 timers RAM test
Fra : Thïngmand

Dato : 07-03-02 09:03

Efter råd i tråden "Computeren genstarter selv" kørte jeg programmet memtest
(http://www.teresaudio.com/memtest86/) - efter 17 timer havde den lavet 14
pass og havde ikke fundet nogle fejl... suk.

Skal det tage så lang tid?

Er der nogle der prøvet at benytte Kingstons evighedsgaranti?

Fra : Gichael

Dato : 07-03-02 14:58

Ved mine 512 mb RAm tog det ca. 2-3 timer så genstarten den. dvs din har
genstartet 14 gange.. dvs dine ram er iorden

Fra : Thïngmand

Dato : 08-03-02 10:08

> Ved mine 512 mb RAm tog det ca. 2-3 timer så genstarten den. dvs din har
> genstartet 14 gange.. dvs dine ram er iorden

ok