Barracuda IV støj
Fra : Martin Bangsø

Dato : 07-03-02 07:06

Det der tool der skulle eliminere den støj der er på nogle af
Seagate's Barracuda IV-diske, hvor er det man finder det og hvad
hedder det? Er det Seatools?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Popeye

Dato : 07-03-02 12:08

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> skrev i en meddelelse
> Det der tool der skulle eliminere den støj der er på nogle af
> Seagate's Barracuda IV-diske, hvor er det man finder det og hvad
> hedder det? Er det Seatools?

Jeg har selv en Seagate IV Barracuda 40GB. Har ikke selv nogen problemer men
downloadede programmet for en sikkerheds skyld. Jeg kan ikke huske linket,
men filen hedder "Seagate_smscan.exe". Den fylder 231kb, jeg kan sende den
til dig hvis du vil, men jeg kan desværre ikke give dig nogen forklaring
med. Måske kan du søge på filen på Seagate's hjemmeside.

Fra : Martin K

Dato : 07-03-02 13:08

Jeg har en Seagate 60GB Barracuda IV. Helt ny, blot een uge gammel Hvad
kan de der seatools?

--
Martin K

Fra : Popeye

Dato : 08-03-02 14:01

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Seagate 60GB Barracuda IV. Helt ny, blot een uge gammel
Hvad
> kan de der seatools?

Jeg ved faktisk ikke så meget om det, jeg downloadede bare filen da der på
et tidspunkt var noget snak om det. Jeg har ingen problemer selv med min
Barracuda IV og har derfor ikke brugt filen. Måske kan du finde mere
oplysning på det link Deaster giver. Eller Seagate's hjemmeside.

Fra : Deaster

Dato : 07-03-02 13:35

Den ligger på www.tweakup.dk

--