FTPserver og netværk
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-03-02 00:07

Hej NG!

Jeg har et lille hjemmenetværk herhjemme, og vil gerne have sat en
FTP-server op.

Een af computerne fungerer som DHCP-server, og deler ADSL-linien.
FTP-serveren (eller de filer jeg vil have delt) ligger på en anden maskine
på netværket.

Jeg har forsøgt 2 ting:

1. Gå ind i egenskaber for ADSL-forbindelsen - Deling - Indstillinger. Her
kan man klikke FTP Tjeneste til, og vælge hvilken maskine der skal routes
til. Det virker ikke.

2. Sætte en FTP-server op på "serveren", hvori der ligges en delt mappe. Når
jeg så logger på FTP-serveren siger den CWD 550 Access Denied. Altså virker
det heller ikke.

Nogen der har nogle gode ideer?

Lasse

Fra : Dennis Micheelsen

Dato : 07-03-02 22:57

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:a667et$qe0$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Een af computerne fungerer som DHCP-server, og deler ADSL-linien.
> FTP-serveren (eller de filer jeg vil have delt) ligger på en anden maskine
er det kun til internt brug ??