Download af website
Fra : Rasmus Sommer

Dato : 06-03-02 23:48

Man kan lære meget af at se hvordan andre løser kodning af websider. Derfor
ville det være rart at have et program, således man kunne download et
website til nærmere studie. Finder der mon et freeware-produkt, der gør det
nemt at hente filer fra et website

Hilsen
Rasmus

Fra : Flemming Jensen

Dato : 07-03-02 00:07

"Rasmus Sommer" <ccc21842@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ville det være rart at have et program, således man kunne download et
> website til nærmere studie. Finder der mon et freeware-produkt, der gør

Har du aldrig hørt om "vis kilde" ? På den side som du vil se nærmere på kan
du gå op i "Vis" -> "Vis kilde" / "View" -> "View source"
Hvis du derimod vil downloade _alt_ fra hjemmeside kan du bruge GOzilla. Du
kan hurtigt finde en shareware version med google.

Her henter du så alle tilgængelige sider ned, men ASP koder osv vil stadig
ikke blive vist.
Tror ikke der er nogen løsning med, at hente en side og samtidig bibeholde
ASP koderne i sig.
Den eneste løsning er nok hacking, men.. Det vil jeg ikke lige forslå dig

Mvh
FJ