Far-klub
Fra : JcLind

Dato : 26-01-01 21:12

Er der nogle fædre eller fædre-på-vej der har lyst til at lave en
far-klub? Så kan vi maile og snakke om det, vi fædre nu engang
har at snakke om når man venter barn.

VH jakob

Fra : Martin Hansen

Dato : 29-01-01 01:25

On Fri, 26 Jan 2001 21:11:31 +0100, "JcLind" <jclind@adr.dk> wrote:

>Er der nogle fædre eller fædre-på-vej der har lyst til at lave en
>far-klub?
Øhh hvad er der galt med denne gruppe?
--
MVH. Martin
Sønderborg

Fra : JcLind

Dato : 30-01-01 20:51

Martin Hansen <NOSPAMmh@sk.kollegie6400.dk> skrev

> Øhh hvad er der galt med denne gruppe?

Mødrene.

Personligt kunne jeg godt tænke mig at kunne snakke fortroligt
med nogle mænd om de tanker og oplevelser jeg har i forbindelse
med graviditet og ligeledes hører om deres m.m.

VH jakob

Fra : John Sahl

Dato : 31-01-01 13:27

"JcLind" <jclind@adr.dk> wrote in message
> Er der nogle fædre eller fædre-på-vej der har lyst til at lave en
> far-klub? Så kan vi maile og snakke om det, vi fædre nu engang
> har at snakke om når man venter barn.

Smid du bare en mail, så ser vi hvad der sker. Jeg har en datter på 3½
år, en stedsøn på 6½ år men ikke lige flere på vej.. Jeg ved af i hvert
fald

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Ken Madsen

Dato : 01-02-01 10:32

Smid du bare en mail til mig også.

Jeg er alene med min datter på 9. og kunne da også bruge andre fædres
syn på tingene ind i mellem.

Ken

Fra : Tomas O.

Dato : 01-02-01 11:03

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev i en meddelelse news:94up8c$dl0$1@news.inet.tele.dk...
> Er der nogle fædre eller fædre-på-vej der har lyst til at lave
> en far-klub? Så kan vi maile og snakke om det, vi fædre nu
> engang har at snakke om når man venter barn.

Send bare til mig også. Jeg er far til en knægt på 8 år og
pap/reservefar til en pige på 13 .

Hilsen
Tomas O.

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-02-01 21:10

Hvis I absolut vil ud af gruppen, så har www.netdoktor.dk et far forum her :
http://www.netdoktor.dk/debat/frame.asp?forum_id=11

Kim - en kommende far som føler sig splittet mellem mit website og mit barn
?-)
--
http://www.rejsebeskrivelser.dk er nu igen opdateret med mange spændende
rejsebeskrivelser og rejselinks.

Fra : JcLind

Dato : 01-02-01 21:47

Kim Larsen <webpoint@gmx.net> skrev

> Hvis I absolut vil ud af gruppen, så har www.netdoktor.dk et
far forum her :
> http://www.netdoktor.dk/debat/frame.asp?forum_id=11

Det har ikke noget med at skulle være ud af denne gruppe. Men
hver ting til sin tid

> Kim - en kommende far som føler sig splittet mellem mit website
og mit barn
> ?-)

Og du er selvfølgeligt selv velkommen i klubben

jakob/silver surfer

Fra : Uffe Christensen

Dato : 02-02-01 01:57

Jeg venter ikke ligefrem barn - men har en flok tøser i alderen 20 til 5 år.
Skriv bare mig på mail-listen.

UffeC

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 02-02-01 15:17

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> writes:

> Skriv bare mig på mail-listen.

Hmm. Hvis der er udbredt stemning for et "lukket" forum, dvs. en
mailing liste, så var det nok en fordel at få lavet en rigtig mailing
liste.

Skal vi få sunsite.dk til at hoste sådan een?

/Lars
--
No one can escape the transforming fire of machines. -- Kevin Kelly

Fra : JcLind

Dato : 02-02-01 20:43

Lars P. Fischer <fischer@suk.dk> skrev

> [...]
mailing
> liste.
>
> Skal vi få sunsite.dk til at hoste sådan een?

Jeg har lavet en mailing-liste hos Egroups (og nu også Yahoo).
Den hedder Far-forum og er åben for alle fædre, dem der er og den
der bliver.
Vil du også være med så send en tom E-mail til:

Far-forum-subscribe@egroups.com

VH jakob

PS: Det der med sunsite.dk, det ved jeg ikke noget om

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 02-02-01 22:24

"JcLind" <JcLind@adr.dk> writes:

> Far-forum-subscribe@egroups.com

OK. Jeg vil melde mig til.

> PS: Det der med sunsite.dk, det ved jeg ikke noget om

SunSITE hoster mailing lister, de gør det uden at blande en masse
reklamer ind i det, og så er de lige om hjørnet (i DK), hvilket gør
det lidt nemmere at få ordnet praktiske ting. Desunden ved man med
dem, at een adresse og denslags ikke ender alle mulige underlige
steder.

Personligt ville jeg foretrække at ha' mailing listen der.

/Lars
--
No one can escape the transforming fire of machines. -- Kevin Kelly

Fra : JcLind

Dato : 06-02-01 22:50

> [...]

med
> dem, at een adresse og denslags ikke ender alle mulige

Har du en adresse på dem? Evt. et sted hvor man kan læse mere?
Det kunne altid være godt at vide fremover.

VH jakob