K7s5a - Standby Problem
Fra : Jesper

Dato : 07-03-02 07:30

Nu har jeg endeligt fået købt en cpu, bundkort + køler (en stor tak til alle
dem der har svaret på mine mange spørgsmål), men jeg kan ikke få mit system
til at slukke for cpu blæseren når computeren går standby. Systemet består
af følgende:

ECS K7S5A
Athlon XP cpu
Thermaltake - volcano 6cu
Windows 2k prof.

Kan det virkeligt passe ?

Mvh Jesper

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 06-03-02 22:47

> Kan det virkeligt passe ?

Det gør dit ur ikke.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Bachelor

Dato : 06-03-02 23:14

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:c7wh8.2514$ng4.159838@news000.worldonline.dk...

> Det gør dit ur ikke.

Helt ærligt, kan det ikke være flintrende ligegyldig.

Fra : Bear

Dato : 07-03-02 10:31

> "Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt, kan det ikke være flintrende ligegyldig.

NEJ!

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-03-02 19:03

On Wed, 6 Mar 2002 23:14:26 +0100, "Bachelor" <not.valid@nospam.net>
wrote:

>Helt ærligt, kan det ikke være flintrende ligegyldig.

Nej, det er pisse ireterrende når en tumbe beslutter sig for at dato
kneppe en nyhedsgruppe bare for at få sit skide indlæg til at stå
først i andres newsreadere i et givent tidsrum.

Fra : Bear

Dato : 07-03-02 10:33

AMD anbefaler at CPU blæseren skal fortsætte med at køre når computeren
sættes på stand-by. Så det råd har ECS sikkert fulgt. Iøvrigt kender jeg
ikke andre computere som slukker for CPU blæseren på standby

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Andrew

Dato : 08-03-02 13:30

Medions Pentium 4 1,8Ghz pc'er (fra Aldi) stopper fuldstændigt, INGEN larm
overhovedet, simpelthen ALT stopper.

Mvh Anders

Fra : Jesper

Dato : 08-03-02 13:43

> Medions Pentium 4 1,8Ghz pc'er (fra Aldi) stopper fuldstændigt, INGEN larm
> overhovedet, simpelthen ALT stopper.
>
> Mvh Anders

Det gjorde min gamle celly også, men uheldigvis gør AMD'en ikke dette.

Mvh Jesper

Ps og NEJ jeg havde ikke fejlsat mit ur med vilje, jeg var bare i en lidt
anden tidszone (havde lige geninstalleret).