Ud af x-windows!
Fra : Kresten P. Vester

Dato : 06-03-02 21:14

Jeg har lige smidt RedHat 7.0 ind på maskinen. Den er sat til at starte med
grafisk login.

Den starter op i en meget lav opløsning - sikkert 320*et eller andet. Jeg
kan kun se login feltet.

Hvis jeg logger ind kan jeg intet overskue. Jeg kan ikke komme ud af
x-windows (gnome) med ctrl-alt-backspace. Hvad skal der til for at jeg
kommer ud i konsolen så jeg kan køre noget xconfigurator på en måde hvor jeg
kan se hvad der sker?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 06-03-02 21:19

On Wed, 6 Mar 2002 21:14:05 +0100, Kresten P. Vester wrote:
> [...]
> kommer ud i konsolen så jeg kan køre noget xconfigurator på en måde hvor jeg

Ctrl-Alt-F1

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer