Lillebælt pt.
Fra : Jesper Hjort

Dato : 06-03-02 18:49

Hvordan står det til med fiskeriet lige nu?

JH

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 06-03-02 21:57

Lillebælt byder på gode muligheder for havørred pt. og det bliver kun bedre
de næste 2 måneder.. I hvert fald omkring Båring vig og den vej rundt, skal
ikke kunne sige noget længere mod syd. Har selv haft en enkel tur, hvor der
fulgte en masse fisk med ind dog uden at hugge, ligemeget hva jeg prøvede..
Men også dette ændrer sig meget de næste måneder, så kom endelig afsted..

Det skulle vel aldrig være fodboldspilleren Jesper Hjorth forøvrigt?

Fra : Jesper Hjort

Dato : 07-03-02 17:15

Nej....
- Og heller ikke ham fra Vejdirektoratet, som af og til er med i
morgenfjernsyn på TV2.