Fast IP hos TDC - Hvor lang tid ??????????~
Fra : Hmm

Dato : 06-03-02 16:19

Er der nogle der har oplevelser vedr. hvor lang tid der går fra man
bestiller fast ip til man fysisk har den faste ip.

Min oplevelse er at jeg for ca. 3 uger siden bestilte en fast ip og jeg har
flere gange ringet for at høre om hvornår man kunne forvente den faste ip,
som det jo næsten går hvergang man ringer får man fat på en ny medarbejder
og som følge deraf får man en ny forklaring, så sent som igår (05-03-2002)
talte jeg med en kvindelig supporter som var utrolig flink og som lovede mig
at ringe tilbage hurtig når hun havde undersøgt sagen, supporteren ringede
hurtig tilbage og sagde at min faste ip var etableret i morgen (06-03-2002)
og jeg fik en email om at den faste ip var ok.
Her sidst på eftermiddagen (06-03-2002) begyndte det at undre mig at jeg
intet havde hørt, jeg ringede derfor til tdc adsl hotline som viderestillede
mig til deres salgsafdeling hvor jeg fik fat i en fyr og jeg forlagde også
ham min undren over den manglende faste ip, han forstod ikke at jeg var
blevet lovet den faste ip til idag for det stod der ikke noget om under mine
kundeoplysninger.

Hvad kan man forvente............ flere forvirrende meldinger afhængig af
hvem man taler med og PT. ingen fast ip.

PS. jeg kender en som bestilte fast ip dagen før mig, han har fået sin faste
ip for ca 14 dage siden.

--
Venlig Hilsen
Den Tålmodige?? eller den Uheldige ???

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 06-03-02 17:52

On Wed, 6 Mar 2002 16:19:05 +0100, "Hmm" <jala@post2.tele.dk> wrote:

>Er der nogle der har oplevelser vedr. hvor lang tid der går fra man
>bestiller fast ip til man fysisk har den faste ip.

Jeg bestilte for ca. 14 dage siden.
10 dage efter bestilling ringede jeg lige for at høre hvornår jeg
kunne forvente det ville ske. Den venlige medarbejder kunne oplyse at
det ville ske i dag og det kan jeg nu konstatere var korrekt.
Ingen problemer her...

/Jesper

Fra : Hmm

Dato : 06-03-02 18:29

> [...]
> kunne forvente det ville ske. Den venlige medarbejder kunne oplyse at
> det ville ske i dag og det kan jeg nu konstatere var korrekt.

Din Heldige.................................

Jan Larsen

Fra : Anders S....

Dato : 06-03-02 18:46

"Hmm" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

du skriver jo ikke rigtig om det er Netexpress eller Teledanmark bredbånd du
har!

Anders

Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk

Fra : Hmm

Dato : 06-03-02 19:52

> du skriver jo ikke rigtig om det er Netexpress eller Teledanmark bredbånd
du
> har!

Nej du har ret, det er en forglemmelse fra min side, jeg har netexpress

Fra : Rune Klausen

Dato : 06-03-02 21:39

"Hmm" <jala@post2.tele.dk> wrote in message

> du
>
> Nej du har ret, det er en forglemmelse fra min side, jeg har netexpress

hvad står der på eserver.opasia.dk ?

-Rune

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 07-03-02 11:06

> hvad står der på eserver.opasia.dk ?

Det hedder hedder: eservice.opasia.dk

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Hmm

Dato : 07-03-02 11:26

> Det hedder hedder: eservice.opasia.dk

Nu er jeg ikke helt med på hvad du mener med dette her, jeg kender godt
eservice.opqasia.dk. men hvad mener du med svaret

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 07-03-02 14:18

> Nu er jeg ikke helt med på hvad du mener med dette her, jeg kender godt
> eservice.opqasia.dk. men hvad mener du med svaret

Ikke andet end jeg svarer på Runes indlæg og lige retter ham, da bestilling
m.m. omkring fast IP ligger på eservice.opasia.dk og ikke eserver.opasia.dk.

Fra : Hmm

Dato : 07-03-02 15:13

> [...]
bestilling
> m.m. omkring fast IP ligger på eservice.opasia.dk og ikke

Hej igen. nu er det altså ikke for jeg vil tråde i det, men hvor er Runes
indlæg, jeg kan ikke se runes indlæg hvis det altså er et svar i denne tråd.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Hmm

Dato : 07-03-02 16:32

Endelig Så kom dagen hvor jeg fik fast ip 07-03-2002

Venlig Hilsen
Jan Larsen
En trofast og tilfreds TDC kunde gennem mange år.

Fra : Lars Lautrup

Dato : 10-03-02 20:11

"Hmm" <jala@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig Så kom dagen hvor jeg fik fast ip 07-03-2002

Tillykke med det! Lige for at runde diskussionen af, så har jeg stået med
samme problem som dig. Jeg bestilte fast IP i november måned, da det kom
frem at man vil kunne få fast ip-adresse på Netexpress.
Siden har jeg troligt ringet med ca. 1 måneds mellemrum for at høre på
status. Standardsvaret var at det ville tage en måneds tid..

Sidst i februar skulle jeg til at brokke mig igen, men tænkte at jeg lige
ville checke www.opasia.dk (her er links til den rigtige server, hvad den
end hedder.. inden jeg ringede. Her var der dukket en annoncering af
fast ip op og der stod at man nu bare kunne bestille en fast ip-adresse.
Godt muggen over at ingen havde fortalt mig det og at jeg iøvrigt ikke havde
hørt en lyd til min faste ip-adresse, loggede jeg på for at bestille. Til
min overraskelse var der kun et menupunkt der hed. "Afbestil fast
ip-adresse".... Efter at have kigget lidt rundt fandt jeg ud af, at jeg rent
faktisk allerede havde en fast ip-adresse!! Den stemte ikke overens med den
ip-adresse jeg havde, men efter en reset af routeren, så passede adressen.

Derfor.. Hvis du ikke har en fast ip-adresse til dit Netexpress abonnement,
kan du sansynligvis bestille en. Har du bestilt en, har du sansynligvis
allerede din egen ip-adresse..

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.netstjernen.dk - Danmarks bedst opdaterede søgemaskine!