'Rat' fedt rat :o) meeen...
Fra : Martin K

Dato : 06-03-02 13:16

Hej Gruppe

Jeg fik igår mit nye rat: Logitech WingMan Formula Force GP (til USB). Det
er i og for sig et OK rat, men det lader ikke lige til at køre som det skal.
Sagen er nemlig den, at jeg ikke rigtig kan finde en god driver. Den der
fulgte med hedder 3.62B. Denne driver stopper imidlertid midt inde i
installationen og man kan ikke komme videre. Jeg har derefter hentet den
nyeste driver 4.11 fra Logitech både på dansk og engelsk. Her vil driveren
gerne installeres, og Force Feedbacken virker også fint under kalibreringen
af rattet, men det virker ikke i nogle spil?!? Jeg har selvfølgelig stået
det til i spillene, og jeg har ydermere den nyeste version af DirectX (8.1).
Hvordan får jeg rattet til at køre noget bedre? Jeg kører win2000!

På forhånd tak...

--
Martin K