Grrrrrr forbaskede printer (hp970cxi)..
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-03-02 11:44

Hejsa..
Jeg har en HP970 cxi , som jeg deler i et netværk.
Jeg kører winXP pro (eng).

Printeren nægter at skrive farver ud?
Jeg bruger de driverer , som der ligger i windows , da jeg ikke kan bruge de
driverer , der ligger på den medfulgte cd.

Printeren mangler ikke blæk.
Jeg har vinget af ved color print.
Når jeg laver en rensning af printerhovedet , skriver den også kun tekst ud.
Printeren er tilkopblet pc-1 med parallel-kabel , og bliver "delt" derfra.

hvad kan der være galt?

hygge
Martin

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-03-02 12:19

Efter nøje overvejelser , har jeg besluttet at bringe fejlen vidre...

tag godt fat i armlænet på stolen - kør stollen lidt tilbage , så dit hoved
ikke rammer dit bord under kommende latteranfald
..

scrool ned
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..

Tapen på den nye farvepatron var ikke fjernet
..

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-03-02 12:54

> [...]
hoved
> ikke rammer dit bord under kommende latteranfald

[snip... felj 40]

Hehe... det var en af de bedre

- Lars

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-03-02 13:02

On Wed, 6 Mar 2002 12:19:24 +0100, "Martin Jørgensen"
<mastermind@superbruger.dk> wrote:

>Tapen på den nye farvepatron var ikke fjernet

Respect for, at du har nosser nok til at indrømme det overfor
offentligheden. Det er vidst en vaskeægte "Error 40".

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-03-02 13:23

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476 skrev:
"Det er vidst en vaskeægte "Error 40".

Bestemt...en rigtig "kone"-fejl...jeg har været på lokum , for et
kontrolerer , om "vedhænget" var faldet af

Jeg vil nu bruge de næste par timer til at fortrænge den "oplevelse"..
Håber den er glemt imorgen

hygge
Martin

Fra : p@lex

Dato : 06-03-02 18:37

"Martin Jørgensen" <mastermind@superbruger.dk> skrev

> Bestemt...en rigtig "kone"-fejl...jeg har været på lokum , for et
> kontrolerer , om "vedhænget" var faldet af

Men opdagede at den blot hvar tapet fast..!!!

> Jeg vil nu bruge de næste par timer til at fortrænge den "oplevelse"..
> Håber den er glemt imorgen

Vedhænget .. ???

Men det kunne godt tænkes at, du måske kunne finde en nyere/bedre driver til
din printer, på HP's hjemmeside til Xp.

P@lex

Fra : L@rs

Dato : 06-03-02 12:21