Så går Mor tur med Basse
Fra : vitae shola

Dato : 06-03-02 09:09

De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en
dag, stopper Basse pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er
klare og intense og den ivrige sorte krop begynder at skælve over det hele.
Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs,
hurtigere og hurtigere går de små ben.

Mor er blevet opdaget, og når Mor og hendes specielle ven endelig mødes
igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig
at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder
kan igen kærtegne det elskede hovede og du kan endnu en gang se ind i de
tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været
forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.

Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........ Og vre på den anden side sidder
Mormar klar med eftermiddagskaffen og hundekiksene.

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-03-02 09:20

> Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........ Og vre på den anden side
sidder
> Mormar klar med eftermiddagskaffen og hundekiksene.

Ja men hvorfor ødelægge et smuk digt som Regbuebroen med denne sidste
bemærkning ?? minder mig lidt om blasfemi ..

Mvh Ami

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-03-02 20:30

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> sidder
>
> Ja men hvorfor ødelægge et smuk digt som Regbuebroen med denne sidste
> bemærkning ?? minder mig lidt om blasfemi ..
Ikke desmindre gik min egen Mor over Regnbuebrogen i går og mødtes ned
hendes elskede Old English Sheep Dog og mim Mors ekskede Far som sad og
ventede.

Dette er IKKE et digt .... det *ER*...virkelighed.

Iøvrigt tror jeg næppe at du har fattet have blasfemi eller i det hele taget
nogen som helst skid.

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-03-02 20:55

On Thu, 7 Mar 2002 20:29:34 +0100, "Finn Jensen"
<vitaeschola@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>
>Dette er IKKE et digt .... det *ER*...virkelighed.
>
>Iøvrigt tror jeg næppe at du har fattet have blasfemi eller i det hele taget

Når det forholder sig sådan, så vil jeg gerne have lov til at
undskylde min komentar i det andet svar til dig !.

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-03-02 21:09

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> Når det forholder sig sådan, så vil jeg gerne have lov til at
> undskylde min komentar i det andet svar til dig !.

Det er helt i orden Punish...du kunne jo ikke vide det at grunden til
"stilheden" var at jeg var et andet sted.
Jeg måtte hurtig af sted men al gik hurtig da da jeg var hjemme igen så
havde jeg ikke længere min mor hos mig so samtidig havde en hacker røv
nedlagt min computer så jeg måtte lige bruge et par dage forfra.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-03-02 09:52

samtidig havde en hacker røv
>nedlagt min computer så jeg måtte lige bruge et par dage forfra.

Nu er jeg ikke den største computerhaj men efter jeg fik instaleret
zone alarm pro , har jeg hver eneste gang jeg er på nettet blevet
advaret/fortalt flere gange, at det var nogen der prøvede at trænge
ind på min pc , så den virker ret godt .

min ven der instalerede den for mig er it-administrator i et stort
firma og de bruger også zonealarm pro i hans firma

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-03-02 12:24

> Nu er jeg ikke den største computerhaj men efter jeg fik instaleret
> zone alarm pro , har jeg hver eneste gang jeg er på nettet blevet

Jo jeg har firewall og det hele.
Men på daværende tidspunkt både http og ftp server kørende så der var via
her han kom ind.
Kald det dårlig sikkerhed ?. Jeg kalder det noget MS lort

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : John

Dato : 07-03-02 23:19

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dette er IKKE et digt .... det *ER*...virkelighed.
>
> Iøvrigt tror jeg næppe at du har fattet have blasfemi eller i det hele taget

Hej Finn

Sorry med mit lidt jokeagtige indlæg :/. Vidste ikke du hentydede til "the real world!".

Forsat god aften til dig.....

- John.

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-03-02 08:10

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er IKKE et digt .... det *ER*...virkelighed.

Og det *er* en flot måde at tage afsked på!
Tak fordi vi måtte være med på en andel Finn

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-03-02 13:47

On Wed, 6 Mar 2002 09:08:42 +0100, "vitae shola"
<vitaeshola@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>
>Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........ Og vre på den anden side sidder
>Mormar klar med eftermiddagskaffen og hundekiksene.

Hva faen Finn det var sku da et smukt digt "fnis" er det mon derfor du
ikke har skrevet herinde et stykke tid , fordi du er begyndt at læse
digtsamlinger ?

Eller er det noget i laver sammen med Karl Mar Møller , derovre i
jylland "fnis"

Fra : John

Dato : 06-03-02 20:46

"vitae shola" <vitaeshola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c85ce8a$0$22493$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........ Og vre på den anden side sidder
> Mormar klar med eftermiddagskaffen og hundekiksene.

Har du været ved en nummerolog fornyelig! ;).

John og lab-x´en.

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-03-02 06:46

"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har du været ved en nummerolog fornyelig! ;).

Hvad har Livets skole med en nummerlog at gøre ?.
Vitae shola der senere fik navnet Vitskøl Kloster.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 07-03-02 11:06

On Thu, 7 Mar 2002 06:46:14 +0100, "Finn Jensen"
<vitaeschola@tdcadsl.dk> wrotd:

>"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad har Livets skole med en nummerlog at gøre ?.
>Vitae shola der senere fik navnet Vitskøl Kloster.

Nu er jeg sku overrasket Finn er du også blevet munk ?