WebcamZ
Fra : AMF

Dato : 06-03-02 09:02

Hey NG

Vil gerne høre om nogen her har erfaringer med webcams, herunder

Philips PCVC690K Vesta Pro Scan
Philips PCVC740K ToUcam PRO og
Logitech QuickCam Pro 3000

da jeg i øjebliket står og skal vælge mellem disse.

Hvilket af nævnte har den bedste kvalitet?
Eller er der helt andre webcams, I vil anbefale?
Prisniveauet skal helst ligge omkring 500-1000 kr. - det kan man vel godt få
et rimeligt webcam for, ikke?

Ser frem til at høre om jeres erfaringer
/Anja

Fra : El Capitano

Dato : 06-03-02 09:20

Jeg har kun gode erfaringer med Logitech QuickCam Pro 3000 og har brugt den
gennem 1 år både i Win ME og Win XP pro dk helt uden problemer.
Vælger du dette giver jeg gerne hjælp hvis du har problemer
Venlig hilsen
EC

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-03-02 09:40

On Wed, 6 Mar 2002 09:01:48 +0100, "AMF" <#hhp0108@abc.dk#> wrote:

>Philips PCVC740K ToUcam PRO

Har sådan et, men det er desværre gået i udu efter at have været en
tur på gulvet mens det sad på et kamerastativ.

Billedkvaliteten er unik. Jeg har simpelthen ikke set noget lignende
til under "mange penge". Og så er det ufatteligt lysfølsomt. Ser bedre
end dine egne "glugger". Go ahead, herfra.

--

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Rapper

Dato : 10-03-02 15:24

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> til under "mange penge". Og så er det ufatteligt lysfølsomt. Ser bedre
> end dine egne "glugger". Go ahead, herfra.

Enig!

Det cam er bare SÅ godt!

De 640 kr (eller noget) er godt givet ud.

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Cubus

Dato : 06-03-02 23:51

> Vil gerne høre om nogen her har erfaringer med webcams, herunder
>
> Philips PCVC690K Vesta Pro Scan
> Philips PCVC740K ToUcam PRO og
> Logitech QuickCam Pro 3000

De anmeldelser jeg læste omkring Pro 3000 nævnte alle en upassende
løshed mellem cam og stativ. Jeg købte det alligevel, men kan kun give
anmeldelserne ret. Det kan være svært at indstille i en ønsket stilling pga
løsheden og den kraftige USB-ledning. Bevares, medfølgende software
og design er i top, men jeg ville ikke købe det igen.

--
Cubus