kløe op intime steder
Fra : ulla

Dato : 06-03-02 08:49

Hej igen

Jeg har et andet møgirriterende problem. Jeg har af og til kløe, mest om
natten. Men så kløer det så jeg er ved at blive vanvittig. Det er ikke
indvendig kløe, men udvendig. Jeg bruger noget creme for at lindre det, men
det kløer. Jeg har været til lægen med det, men hun kan ikke se noget. Jeg
er også blevet undersøgt for sukkersyge, men det har jeg heller ikke. Kløen
sidder på indersiden af lårene, samt omme i skridtet, men som sagt kun
udvendigt. Nogen der ved hvad det kan være

knus ulla

Fra : Olesen

Dato : 06-03-02 12:33

"ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidder på indersiden af lårene, samt omme i skridtet, men som sagt kun
> udvendigt. Nogen der ved hvad det kan være

Jeg har selv været udsat for noget lignende. Jeg mener det skyldtes at jeg
brugte to
iletpapir lavet af genbrugspapir, det fortog sig da jeg skiftede toiletpapir

Hilsen Kis

Fra : Olesen

Dato : 06-03-02 12:40

> [...]
> sidder på indersiden af lårene, samt omme i skridtet, men som sagt kun
> udvendigt. Nogen der ved hvad det kan være

Jeg har selv haft samme problem. Jeg mener det skyldtes brug af toiletpapir
lavet af genbrugspapir. Da jeg skiftede toiletpapir fortog kløen sig. Prøv
det.

Hilsen Kis

Fra : Mari

Dato : 06-03-02 21:00

> [...]
> Hej igen
>
> Jeg har et andet møgirriterende problem. Jeg har af og til kløe, mest om

Det kan skyldes, at du ikke får skyllet badesæben
grundigt nok væk, når du bader. Eller at din sæbe
er for koncentreret for dig.

Det kan også skyldes irritation fra hygiejnebind hvilket
jeg selv kæmpede med i laaang tid - inden årsagen
gik op for mig.

Og endelig kan det skyldes at du bruger skyllemiddel
til dit vasketøj. Iflg. forbrugerinformation
http://www.fi.dk/search/?op=search&words=skyllemiddel
bruges generelt alt for meget skyllemiddel.

Er din vaskemaskine i uorden - så dit vaskemidlet ikke
skylles ordentligt ud af tøjet?

Mh

Fra : Bent Ørskov Karlsen

Dato : 07-03-02 22:59

Mari skrev i en
meddelelse:<3c8674e2$0$80939$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

>Det kan skyldes, at du ikke får skyllet badesæben
>grundigt nok væk, når du bader. Eller at din sæbe
>er for koncentreret for dig.

<klip>

Ja, og begyndende Diabetes giver også de symtomer
Du kan gå til din læge og få svaret på 5 minutter.
Det gøres ved, at der tages en dråbe blod fra f.eks. øret og
derefter lægges det på en teststix, i et boldsukker måleapparat.
Lægen kan på stedet vurderer testresultatet - det er let.
--
Med hilsen
bøk

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-03-02 16:37

"Bent Ørskov Karlsen" <bentoerskov@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og begyndende Diabetes giver også de symtomer
> Du kan gå til din læge og få svaret på 5 minutter.

Det var ulla vist blevet undersøgt for
Hun kaldte det blot sukkersyge

> Nordisk mytologi og Ase tro: www.fornsidr.dk

Ja OK den er da mere spændende end buddaisme

--
Venligst
Finn Jensen