Udviklerværktøj til MSSQL2K ??
Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 06-03-02 07:26

Hej,

hvad er Jeres favoritværktøj når/hvis I udvikler til SQL Server? -jeg kommer
fra Oracle verdenen, og har nogle klare favoritter (SQL Navigator / TOAD)
der, men er helt blank i M$.

Jørgen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-03-02 12:40

"Jørgen Østergaard" <joesterg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kommer
> fra Oracle verdenen, og har nogle klare favoritter (SQL Navigator / TOAD)

MSSQL har nogle ganske udmærkede udviklingsværktøjer
Enterprise Manager
Query Analayzer
Profiler

Derudover kan nævnes Visual Studio der understøtter debugning af Stored
Procedures
MS Visio understøtter logisk design med direkte implementering på MSSQL samt
Reverse Engineering
Derudover findes der vel også 3de parts værktøjer

Måske kan
http://www.mssqlserver.com/
http://www.sql-server-performance.com/
http://www.swynk.com/sql/