wake-on-keyboard og trådløst tastatur
Fra : Bagle

Dato : 05-03-02 23:48

Jeg har et Epox 8KHA+ bundkort som understøtter wake-on-keyboard. Det syntes
jeg er en ret fed funktion som jeg gerne vil benytte. Problemet er bare at
denne funktion ikke virker med mit trådløse keyboard men med et almindeligt
med ledning vil det gerne virke. Jeg går da ud fra at det netop er fordi det
er trådløst det ikke virker men er der nogen som kender en løsning på dette?

Alt er sat rigtigt op i biosen

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Jesper KA

Dato : 06-03-02 00:02

"Bagle" <bagle2605@sjokoladeland.dk> wrote in message
> [...]
det
> er trådløst det ikke virker men er der nogen som kender en løsning på

Er det ikke nærmere fordi dit trådløse keyboard også benytter usb
tilslutning ?

Regards

Fra : Bagle

Dato : 06-03-02 00:23

Jeg har både usb og ps2 stik til at skifte ud..

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*