Hjælp ... seriel 9 pin stik kodning
Fra : be

Dato : 05-03-02 22:55

Hjælp til lednings forbindelser i 9pin serielt stik .

Jeg har et PCMCIA seriel I/O kort hvor jeg ønsker et signal ind i min
bærebar pc ( COM2) og da COM1 er brugt er det vel den eneste måde at gøre
det på ??.

Men..... det lille stik med ledning og 9pin stik som sættes på PCMCIA
kortet er væk. .......så jeg fik det lille stik med ledning på ,fra et
PCMCIA modem kort og dette lille stik passer fint ind i mit PCMCIA I/O kort
.. Men hvad er forskelle på disse I/O og MODEM kort ben forbindelses mæssigt
??? . Der er et andet IBM I/O PCMCIA kort gartis til den der kan hjælpe mig
men den er også uden det lille stik .
Det andet er et SOCKET I/O kort fra 1996. findes der et link hvor man kan
se forskellen på benforbindelserne.

MVH Brian mail til vigor@pc.dk

Fra : Toke Koustrup

Dato : 06-03-02 09:21

Hej Brian
Jeg er ikke sikker, men evt. kan du finde det du søger i:
www.sunsite.dk/hwb (har heddet www.sunsite.auc.dk/hwb)

- håber at det kan hjælpe dig?

\Toke

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 06-03-02 09:25

Toke Koustrup wrote:

> Jeg er ikke sikker, men evt. kan du finde det du søger i:
> www.sunsite.dk/hwb (har heddet www.sunsite.auc.dk/hwb)

Det er korrekt og nu hedder den:
http://hwb.sunsite.dk

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 06-03-02 22:00

"be" <vigor@pc.dk> skrev i melding
> [...]
> men den er også uden det lille stik .
> Det andet er et SOCKET I/O kort fra 1996. findes der et link hvor man kan

Om det er et IBM kort, kan du forsøke et søk på IBM's sider med partnummer
som søkekey, de har det utroligste av informasjoner der....
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)