nokia 3310 problemer...!
Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 05-03-02 22:37

Hej jeg har en nokia 3310 og har brugt rolis 5.14.
Jeg havde gemt en read fra tlf. og så prøvede jeg at hente en 4.35
opdatering og lægge den ind i tlf. efter nogle forsøg og jeg har klodset
lidt i det. stod der CONTACT SERVICE. efter dette prøvede jeg noget
andet og så ku jeg slet ikke starte den igen. den vil simpelthen ikke
tænde eller lade længerer. er der nogen der ved hvad man SÅ kan
gøre?????????????
Den er sendt ind til nokia under garanti, men man ved jo aldrig hvad de
siger til det...! jeg har sagt at den gik ud da jeg snakkede og så
ladede jeg den op og den vil ikke starte igen, så nu må jeg vente og se.
Mvh. BRian

Fra : Mobilunlock

Dato : 06-03-02 01:36

Hej...

Hvis Nokia ikke vil lave den så kontakt mig, jeg kan og vil... pris 100kr...

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)

Mobilunlock