Artroflex
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-03-02 22:00

Er der nogen der ved hvor man kan få subj. billigt ? Det 'billigste'
sted jeg kunne finde var 500 kr / literen ved køb af 5 liter
er der nogen der ved hvor man kan få det billigere (evt. i udlandet) ?

MVH
Morten

Fra : LK

Dato : 06-03-02 21:29

Hej

Se linket - der er tilbud nederst på siden!

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm?sprog=1&grp=7&menu=1

Mvh. Lene

Fra : LK

Dato : 07-03-02 08:54

Sorry - det er vist ikke meget billigere!!
Mvh. Lene