Hej Rokke, Buko, Bertil og Simon
Fra : Kate

Dato : 05-03-02 21:04

Hvor dejligt at høre fra jer igen. Skønt at i trives sammen selvom i
ikke har kendt hinanden før.

Altså Kat, er jo ikke noget navn, så selvfølgelig skal du da hedde
Simon. Det må du se at få gjort dine slaver helt klart. Du skal bare
lade være med at reagere hvis de kalder dig andet, så lærer de det
såmænd nok hurtigt.

Kate

Fra : AEK

Dato : 05-03-02 21:22

Hej I små rødder !

Dejligt at høre , at I styrer landlivet med hård hånd - SÅDAN !
Jeg støtter naturligvis navnet Simon........fniiiiz.

/ Anya.

Fra : Denise

Dato : 06-03-02 09:06

Hej alle misser (og Linda)

Hyggeligt at høre fra jer og se de dejlige billeder.
Sådan nogle flotte nye misser I har fået, og Rokke og Buko
er jo også nuser. Håber I alle har hjulpet Ham og Hende med
deres store projekt i den landlige idyl.
Hilsen Denise