Har her en 3310 - 5,11 der er låst til tel~
Fra : Henning S Christians~

Dato : 05-03-02 19:24

Har her en 3310 - 5,11 der er låst til telia Lås 1 er låst til 23820 men lås
2 er sgi låst til 00000 siges der når man læser ud med nokiatool (tlf virker
fint) hvad vil der ske hvis jeg tager backup fra 2000 - 4000 og fra 27000
til 28000 flasher med unlockflash sætter lås 1 til fffff lægger backup fra
27000 til 28000 tilbage - vil den virke også selvom lås 2 var låst til
00000 - hvis det ikke dudder vil tlf så være som før hvis jeg lægger backup
fra 2000 til 4000 retur eller vil låsene bære præg af at have været
flashet -på forhånd tak for al hjælp har aldrig mødt en mobil med lås 2 låst
her i DK - hvordan kan det egentligt være at når man flasher med unlockflash
sætter lås 1 til FFFFF og derefter lægger backup tilbage at de 5 f'er ikke
overskrives igen da man jo flasher orginal backup tilbage i samme adresse -
er det ikke i 27000 til 28000 låsene ligger

venligst Henning S Christiansen
nospam-henning@mail.tdcadsl.dk
For at maile mig fjern nospam-
fra min email når du klikker besvar

Fra : Henning S Christians~

Dato : 05-03-02 23:01

betyder intet længere har nu fået softw & hard der kan åbne alle låse

--
Nokia TLF låses op - 75kr
Sydfyen mellem Fåborg & Svendborg

"Henning S Christiansen" <Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3c850d4b$0$32199$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ole Nielsen

Dato : 11-03-02 11:34

Hvilken software bruger du til at åbne alle låse !

"Henning S Christiansen" <Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3c854048$0$22619$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...