animationer
Fra : Christian Catu

Dato : 05-03-02 18:43

Findes der et sted på nettet hvor man kan downloade *.swf filer. Jeg skal
bruge en jordklode, men jeg kan sgu ikke finde nogen, og jeg tror ikke jeg
kan lave en selv

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Bo Dudek

Dato : 05-03-02 19:32

>Findes der et sted på nettet hvor man kan downloade *.swf filer. Jeg skal
>bruge en jordklode, men jeg kan sgu ikke finde nogen, og jeg tror ikke jeg
>kan lave en selv
tjoeh.. det bliver nok svært.. man må jo ikke bruge andres værker..
men kig evt. på www.flashkit.com

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Brian Andersen

Dato : 05-03-02 23:53

Jeg skal bruge en jordklode, men jeg kan sgu ikke finde nogen, og jeg tror
ikke jeg
> kan lave en selv

Du kunne jo også lade være med at bruge en, med mindre du har en meget god
grund. En forfærdelig masse hjemmesider bruger en globus, fordi det hedder
world wide web. Det er efterhånden flere år siden, at det blev en ulidelig
kliché. Find dog på noget andet.

/Brian

Fra : Christian Catu

Dato : 06-03-02 11:14

"Brian Andersen" <briandersen@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> world wide web. Det er efterhånden flere år siden, at det blev en ulidelig

Det er nu ikke derfor jeg gerne vil have en Jeg er lige begyndt med
Flash, og følger et kursus på en cd rom af en fyr der hedder Shane
Rebenschied, og der laver "vi" en flash site om Mars. For at få det fulde ud
af øvelsen vil jeg gerne lave om på en masse ting, deriblandt en roterende
mars klode. Da min side hedder worldwidenerds tænkte jeg at en jordklode
måtte være svaret, men det virker lidt for kompliceret for mit ringe niveau
som det er nu!

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 06-03-02 09:26

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> Findes der et sted på nettet hvor man kan downloade *.swf filer. Jeg skal

AltOmFlash.dk har en kategori der hedder Open Source. Om man må bruge
fla/swf filerne derfra, sådan uden videre, ved jeg ikke. Men det er vel en
mulighed.

http://www.altomflash.dk/?page=os

Mvh.
Dennis.