Fejl: Enheden VKD
Fra : Leif Poulsen

Dato : 05-03-02 18:46

Hej Gruppe

Under opstart får jeg følgende besked:

Under initialisering af enheden VKD:
Windows beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.

Jeg har på fornemmelsen at VKD er noget med tastaturet, men er det en
hardwarefejl eller er det en softwarefejl.

Nogen der kan hjælpe ??

Leif

Fra : Madsen

Dato : 05-03-02 18:53

Leif Poulsen skrev:

> Jeg har på fornemmelsen at VKD er noget med tastaturet, men er
> det en hardwarefejl eller er det en softwarefejl.

Det er ikke VKD med VXD. VXD er noget driverhalløj og behøver
nødvendigvis ikke har have noget med tastaturet at gøre, men det
kan godt være årsagen. For det meste er det dog et software-problem
så vidt jeg ved, så prøve evt. i Windows-gruppen.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 05-03-02 19:16

Madsen skrev:

> Det er ikke VKD med VXD.

Ok.
Hvis det viser sig at det svar du har fået i Windows-gruppen
passer, så bider jeg mine ord i mig igen. :)

Madsen.

Fra : CopyCat

Dato : 05-03-02 23:15

> Ok.
> Hvis det viser sig at det svar du har fået i Windows-gruppen
> passer, så bider jeg mine ord i mig igen. :)

Tænkte også på at informere manden om at det nok var VXD ., men nu gjorde du
det jo ., *S* .,
hvis man ser det fra den humoristiske side ., så kunne dit svar ikke have
været mere forkert .,
, .hvis det selvfølgelig passer hvad der står i system.ms-windows .,

Frank .,

Fra : Madsen

Dato : 05-03-02 23:23

CopyCat skrev:

> hvis man ser det fra den humoristiske side ., så kunne dit
> svar ikke have været mere forkert .,

Næ, det har du vist ret i :)

Madsen.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 06-03-02 21:49

> Næ, det har du vist ret i :)

Til orientering forsvandt fejlen da jeg satte et nyt tastatur på

Leif

Ps Det var nok min X-tast der var kortsluttet med K-tasten )))

Fra : Madsen

Dato : 06-03-02 22:06

Leif Poulsen skrev:

> Til orientering forsvandt fejlen da jeg satte et nyt tastatur
> på

Så var mit svar altså alligevel helt ude i hampen.

> Ps Det var nok min X-tast der var kortsluttet med K-tasten
> )))

:)

Tak for tilbagemeldingen.

Madsen.