Buko siger hej!
Fra : S.J & L.T.

Dato : 05-03-02 18:22

Hej med jer...

JA, så kan man endelig komme til tastaturet. Nu er jeg jo nået en alder hvor
jeg vil prøve det hele selv, så hvorfor ikke dette også.
Vi har fået et nyt hus; og her kommer jeg udenfor. Helt udenfor! Ikke bare
ude på afsatsen ved trappen, som da vi boede i lejlighed oppe i byen. Først
syntes jeg det hele var rent forfærdeligt; men jeg havde jo heldigvis min
papfar Rokke at støtte mig til. Jeg blev godtnok både bange, vred og skuffet
over at mor og far havde lukket en anden kat, Bertil, ind i varmen. De
første to dage gjorde jeg også alt hvad jeg kunne for at fortælle ham at jeg
var vred på ham og han ikke var velkommen; men han var bare ligeglad og
rendte rundt somom han ejede det hele; og det gør han jo ikke -det gør far!
Jeg har også fået et fint rødt halsbånd med navn og nummer på, for de er
vist bange for at jeg ikke kan finde hjem selv, hvis jeg skulle blive væk en
dag. Mor snakker godtnok noget om øretatovering, når jeg skal 'ordnes' om et
halvt års tid; men det ved jeg ikke rigtig hvad betyder. Hun siger også at
jeg er ved at blive en rigtig fin lille missemand, omend jeg er noget af en
kylling. Det forstår jeg slet ikke, for jeg har da set hvordan en kylling
ser ud. Hvis vejret lige er lidt kedelig og mor og far (læs: døråbnere) ikke
lige er der, så render jeg ind i hønsehuset og hilser på hønsene -og SÅDAN
ser jeg ihvertfald ikke ud. De snakker også om Bukos mustage og om at jeg
ligner en ko -de er altså ikke rigtige kloge, bevar mig vel, ser man måske
en kylling, ko eller en mustage med øjne, hale, ben og elegance så fin som
min!!!
Jeg kan rigtig mange ting nu; og ham der Bertil har lært mig en hel masse.
Vi leger fanger i badeværelset og i håndvasken; og så klatrer vi også helt
op i toppen af ahorntræet, så mor siger at det er til at få dårlige nerver
af. Det kender jeg ikke noget til, selvom de siger at jeg er en bangemis.
Jeg ved ikke hvad de mener; bare fordi man ikke lige gidder at kæle eller
bryder sig om at rende ind ad døren, når der står nogle i nærheden af den,
behøver man vel ikke at blive udsat for den slags skælsord; I kan jo nok se
at jeg slet ikke er bange!
Og ved i hvad. Mor og far og mors svigerfar brækker gulve op. DET ER BARE
LÆKKERT. Sådan en lille smidig fyr som mig kan sagtens forsvinde ud i den
blå luft i flere timer, når jeg sådan får tiltusket mig adgang til
byggerodet, og smutter ind under gulvet. Jubii! Og ved i hvad der er nede
under gulvet -EN KÆMPEKATTEBAKKE!! Mor siger at vi ikke må komme ind i de
rum hvor de brækker gulv op og graver ud -de siger at vi har misforstået
noget, og ikke kan modstå fristelsen, fordi en eller anden rød tyk kat
allerede har lavet et 'uheld' i jorden, efter at han kom sig ovenpå en eller
anden 'operation' for en måneds tid siden. Det forstår jeg mig heller ikke
på, men der er jo også så meget DE heller ikke forstår sig på.

I kan se nogle flotte billeder af mig på binaer.

Hyggehejsa og miau!

Buko

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-03-02 07:09

Hej Buko

Hvor var det bare herligt og høre fra dig, og alle de andre misser.
Det lyder til at i simpelthen bare har det herligt.
Hils din mor og sig at vi tre katte bare syntes hun er rigtig sød, når hun
sådan har givet de to "frække møgkatte" husly. For inden vores katteslaver
fandt os havde vi heller ikke noget sted at bo, så vi ved godt hvordan det
er at bo uden et rigtigt hjem. Ikke spor sjovt, ingen varme dyner og ingen
plads foran brændeovnen.
Men sørg nu lige for at ham Bertil ikke tager styringen ik ? Han lyder til
at være lidt af en bandit

Masser af hilsner fra
Cocio, Dumle og Tyson

Fra : Trine

Dato : 06-03-02 08:38

Hej smukke Buko *spinde, gøre sig lækker*

Jeg har napset billedet af dig som killing, og brugt det som
baggrundsbillede på min puter....håber det er ok med dig??

Jeg synes bestemt ikke at du ligner en ko...de må have spist søm. Jeg synes
du er noget af det kæreste *Smil* Du er lidt for lækker !!

Hvis du en dag skulle få lyst til at stikke af hjemmefra, så er du altid
velkommen hos mig....jeg er rigtig god til at putte

Næsemøz fra
Luna

Fra : S.J & L.T.

Dato : 06-03-02 19:03

Til Luna-musen *spinde, knirke, stække sig lang, osv...*

Nu er jeg jo ikke så gammel endnu; meeen jeg syntes ligesom at ideen falder
mig mere og mere interessant som tiden går. Miaaauuuuu! Hvor kunne man
eventuelt få sådan en lækkerbidsken som dig at se? Har dine tjenere ikke en
hjemmeside til ære for dig?

Og naps du ellers bare løs; så soler jeg mig lige lidt i al den ros...

Små puf med næsen og slik på kinden.

Buko