kan man lave kludder i det, hvis..........
Fra : cloe

Dato : 05-03-02 17:05

Kan man lave kludder i det, hvis man slukker for selve modemet og så vil
tænde for sit internet senere, hvor den så skriver der er sket en alvorlig
fejl siden kan ikke vises, kan det være fordi man har slukket for selve
modemet, at den måske ikke kan finde modemet igen eller i den stil. Det er
en som har ADSL der har dette problem og som kører to computere som altså
ikke kan komme på nettet nu?

Fra : cloe

Dato : 05-03-02 17:40

Og hvad gør man ved det hvis det forholder sig sådan?

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 06-03-02 17:36

> Og hvad gør man ved det hvis det forholder sig sådan?
>

> "cloe" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Nu skriver du jo ikke hvilket ADSL produkt det er såå...

Modemet skal nok selv "genforhandle" med centralen så der er ingen
problemer. Er det et hvidt siemens modem fra Teledanmark? Lyser de tre
grønne dioder?

--

Stig Meyer Jensen
stig@smj.dk

Fra : cloe

Dato : 06-03-02 20:19

> [...]
>
> Modemet skal nok selv "genforhandle" med centralen så der er ingen
> problemer. Er det et hvidt siemens modem fra Teledanmark? Lyser de tre

Nu er det ikke lige mit netværk så jeg ved måske ikke så meget som jeg
burde, men kan det passe det er oncabel, siger det noget. Der er fire lys
som lyser nu, det gjorde de ikke før, derfor det blev slukket, der er to
computere tilsluttet, hvoraf der ikke er noget probelm med at komme på
nettet med den ene og den anden kun delvis som jeg forstår det, kan komme på
nettet.

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 06-03-02 23:07

"cloe" <zarh@ofir.dk> skrev i en meddelelse

[snip]
> [...]
> computere tilsluttet, hvoraf der ikke er noget probelm med at komme på
> nettet med den ene og den anden kun delvis som jeg forstår det, kan komme

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg er sikker på at der er nogen i
tele.internet.kabelmodem der kan

--

Stig Meyer Jensen
stig@smj.dk