Hvem har billeder af katte som vi må bruge~
Fra : Jakob Jensen

Dato : 05-03-02 16:17

Hej NG (prøver lige igen - det andet post havnede forkert sted)

Jeg er ved at få fremstillet en plakat for Debatkat.dk, Pernille Scarhff har
været så flink og sige ja til at fremstille en plakat. Nu er det så, jeg
gerne ville have nogle katte på plakatten, derfor søger jeg billeder af
katte, som må bruges på en plakat. Billeder skal helst have en opløsning
(dpi) på 300. Sagt på en anden måde, hvis du har nogle billeder, som du ikke
har redigeret efter du har overført dem til pc'en fra et digital kamera, så
burde de være i en ok opløsning. Jeg kan ikke garantere om billederne kommer
på plakatten, eller hvordan den kommer til at se ud, men jeg er sikker på
den bliver flot.

Post et link til billderne og fortæl hvilket billeder, eller skriv jeres
e-mail adresse og så sender jeg en e-mail til jer, om det er ok i sender mig
billeder. Sletter normalt e-mails med filer jeg ikke har accepteret først.

Hvad siger i til denne hot or not kat konkurrence:
http://www.debatkat.dk/topkat.php

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-03-02 23:12

"Jakob Jensen" <sonic_90@hotmail.com> wrote

> [...]
> været så flink og sige ja til at fremstille en plakat. Nu er det så, jeg
> gerne ville have nogle katte på plakatten, derfor søger jeg billeder af

Jeg ved ikke om de kan bruges... Men kan du ikke kigge på billederne på
vores hjemmeside? Under billeder: portræt. Jeg har flere i samme "stil".

> Billeder skal helst have en opløsning (dpi) på 300.

Du kan få dem i meget høj opløsning (372*2048 dpi), hvis det overhovedet er
noget.

Med venlig hilsen Mette

--
Hils på vores Maine Coon:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-03-02 23:35

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> wrote >

> Du kan få dem i meget høj opløsning (372*2048 dpi)

Jeg mener selvfølgelig 3072x2048

mvh
Mette Jensen
--
Hils på vores Maine Coon:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-03-02 00:05

Hej Mette

Jeg ved ikke om netop din kat kommer på plakatten, men jeg vil meget gerne
have tilsendt nogle forskellige billeder i 300dpi. Så har Pernille lidt
forskelligt at vælge imellem. Hvis du kan sende 4 - 5 billeder vil det være
perfekt.
Min e-mail er webmaster@debatkat.dk

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-03-02 09:15

Opdatering:
Når jeg har modtaget / hvis jeg modtager billeder fra Mette Jensen og hendes
flotte Main Coon, så kunne vi godt bruge billeder af perser/exotic,
korthår/somali, orientalske katte og huskatte.

Mvh. Jakob Jensen

Fra : Nina

Dato : 06-03-02 11:19

Hej Jacob
Jeg har sendt dig en mail, men det er til den mail adresse du bruger
herinde, ved ikke om det er en du læser???

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 06-03-02 20:42

Hej Jakob;

Jeg har billeder på en Cd-ROM (fra fotohandleren) af min huskat og min
europé - kan det bruges?

Hilsen Birgitte

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-03-02 21:16

Hej Birgitte

Send et par stykker til webmaster@debatkat.dk så siger jeg mange tak

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk
webmaster@debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-03-02 21:18

Opdatering 2:

Efter at have fået mange henvendelser siger jeg tak. Vi har ikke brug for
flere billeder i denne omgang. Dem der har fået ok til at sende billeder og
ikke har gjort det endnu, er stadig velkomne til at sende dem til
webmaster@debatkat.dk.
Så vil jeg hurtigst muligt sende dem videre

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk
webmaster@debatkat.dk