Hvordan Flasher man ny firmware ind i en 3~
Fra : Abnaxus

Dato : 05-03-02 15:55

Hvordan Flasher man ny firmware ind i en 3330?
Hvilket program skal man bruge?
NokiaTool vil ikke finde telefonen på com-porten..
og Dejan nægter at kører overhoved..

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!

Fra : Dan Dowaji

Dato : 05-03-02 17:10

jeg har også prvøet at få en stram opdatering ind i en 3330, men kan heller
ikke....

Fra : Carsten Suhr

Dato : 05-03-02 18:57

Mcu startadr. 200000 ppm startadr. 490000. I skal bruge et flasherprg dejan
eller lign, jeg foretrækker Rolis flasher 5.14. Når alt er læst ind skal der
updates faid der er flere forskellige programer i kan bruge, eprom tools
osv.

Mvh

Carsten

Fra : Abnaxus