Hvilken Projektor skal man købe
Fra : Kent Rules

Dato : 05-03-02 15:54

Jeg er ved at kikke på projektorer prisleje på ca. 30000 (u/moms).

Men hvad skal man købe! Hvilket firma har ry som det bedste til at lave
disse dimser????

Hvad skal man holdte øje med når man kikker på specifikationer??

Kikker på Viewsonic.. er det noget gøjl eller??

Håber der er nogen som vil spede om sig med erfaringer og data!

på forhånd tak!

Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-03-02 16:33

"Kent Rules" <fronken@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at kikke på projektorer prisleje på ca. 30000 (u/moms).
>
> Men hvad skal man købe! Hvilket firma har ry som det bedste til at lave
> disse dimser????

****************

Jeg vil gå efter noget Philips.
Jeg mener deres brændetid på pæren
er ca. det 3.dobbelt af visse andre.
Og til 30000 er der meget at vælge imellem,
og den høje pris gør, at man bør sætte
sig ind i hvad man vil bruge den til primært.

Er det til biograf eller blot fremvisning
af et par Powerpoint slides osv..

De fleste mærker har fornuft at byde på
i den prisklasse.

MVH

Fra : Kent Rules

Dato : 07-03-02 13:59

Valget ente med at stå mellem netop philips og Canon.

Og valget faldt påen Canon LV-7340 Den havde noge funktioner som jeg
fandt meget brugbare til det som denne skal bruges til!!!

Fra : Karsten Olesen

Dato : 07-03-02 19:04

> Valget ente med at stå mellem netop philips og Canon.
>
> Og valget faldt påen Canon LV-7340 Den havde noge funktioner som jeg
> fandt meget brugbare til det som denne skal bruges til!!!

Er det kortlæseren som fangede din interesse ?